שחייה: מדליה נוספת באליפות אירופה לנוער בהלסינקי

דניס לוקטב
דניס לוקטב | איגוד השחייה

דניס לוקטב זכה במדליית כסף במשחה הגמר ל-200 מ' חופשי בתוצאה 1:47.95 והצטרף לתומר פרנקל אלוף אירופה הטרי, שבמקצה הזה סיים במקום הרביעי בתוצאה 1:49.04. "הרגשה נהדרת"

(גודל טקסט)

השחיינים הישראלים ממשיכים לעשות חיל באליפות אירופה לנוער בהלסינקי. דניס לוקטב זכה היום (ראשון) במדליית הכסף בגמר משחה 200 מ' חופשי בתוצאה 1:47.95 ד', והוא היה רחוק ב-79 מאיות השנייה מהשיא הישראלי במשחה המוחזק על ידי תומר פרנקל. פרנקל, אלוף אירופה הטרי בחצי המרחק, סיים באותו מקצה במקום הרביעי בתוצאה 1:49.04 ד'.

לאחר המשחה אמר לוקטב: "זו הרגשה נהדרת לסיים עם שתי מדליות, מתרגש להיות אלוף אירופה לנוער ועכשיו עם הראש קדימה לאליפות אירופה לבוגרים בחודש הבא בגלאזגו ולאולימפיאדת הנוער בבואנוס איירס באוקטובר".

על האליפות כולה אמר: "סה"כ הייתה אליפות טובה, אם אני לא טועה הכי טובה שהייתה לנבחרת ישראל. הלסינקי עושה לנו טוב, אני ממש גאה לשחזר את ההישג של יעקב טומרקין, שגם הוא הצליח כאן. אני גאה בכל החברים לנבחרת שעשו הישגים יפים מאוד ושמח על ההמשכיות של כולנו".

אנסטסיה גורבנקו שהעפילה לגמר משחה 200 מעורב אישי מהמקום הראשון, סיימה במקום השני בגמר, אך נפסלה בהחלפת הסגנונות מגב לחזה. גורבנקו ערערה על הפסילה, אבל הערעור לא התקבל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי