בפעם החמישית בתולדותיה: הפועל גוש זבולון אלופת המדינה

גו אהד איגלס
גו אהד איגלס | פטריסיה בן עזרא, איגוד הכדורמים

סיום מתוק לשחקני ולאוהדי גוש הקיבוצים והמושבים, שהשלימו זכייה בדאבל לאחר ניצחון בדרבי הצפוני מול היריבה הגדולה והשכנה, הפועל קריית טבעון. המאמן טל גרודמן: "שברנו אותם ברבע האחרון"

(גודל טקסט)

הפועל גוש זבולון הוכתרה הלילה (ראשון) לאלופת המדינה בכדור מים בפעם החמישית בתולדותיה. זה היה סיום מתוק לשחקני ולאוהדי גוש הקיבוצים והמושבים לאחר ניצחון בדרבי הצפוני מול היריבה הגדולה והשכנה, הפועל קריית טבעון, שלא הצליחה להביא צלחת עשירית למועדון.

זבולון ניצחה 6:10 (0:2, 3:2, 1:1, 2:5) והשלימה בכך ניצחון 0:2 בסדרת האליפות לאחר שסיימה ראשונה בליגה וניצחה את טבעון גם בגמר הגביע. הגוש הוביל 0:4 אבל במקום ניצחון קל, הפך המשחק לדרמטי כשטבעון השוותה ל-4:4. רק ברבע האחרון הצליחו שחקני זבולון להראות את עליונותם. הסרבי, רדובן לטינוביץ, היה השחקן המצטיין וזאת בטרם פרק את כתפו ונשלח לבית חולים בסיום.

הבקיעו לזבולון: לטינוביץ 3, גדי הדר, אור קרן ורוני גרוס 2 כא, אסף רודוי 1.

הבקיעו לטבעון: ניקולא גוגיץ 2, עופר פלד, יואב רנדלר, נועם אורן, קאי הלוי 1 כ"א.

טל גרודמן, מאמן זבולון, סיכם: "ידענו שבמהלך המשחק תבוא נפילה, אבל השחקנים ידעו להתעלות ברבע האחרון ואז שברנו אותם. זהו דאבל מתוק אחרי עונה בה הכל הלך קשה".

גדי הדר, מוותיקי השחקנים בזבולון, סיפר:: "טבעון נתנו פייט. הם קבוצה נהדרת, אבל הספסל העמוק שלנו ושילוב הוותיקים עם צעירים שמתאמנים כמקצוענים לכל דבר, עשה את ההבדל. יש עתיד ורוד לגוש".

מושיקו הרשקוביץ, מאמן טבעון, אמר בסיום: "מקסמנו את העונה עם החבר'ה הצעירים. היו כאן ארבעה בני 17 במים. מה שחסר היה לנו בסוף אחרי שכבר חזרנו מ-4:4 זו הבגרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי