שיא ישראלי לאביב ברזלי באליפות אירופה לנוער

לירן וקנין, אביב ברזלי, סימון דוידסון
לירן וקנין, אביב ברזלי, סימון דוידסון | איגוד השחייה בישראל

השחיינית בת ה-17 שנמצאת בכושר נהדר, שברה את השיא הלאומי ב-200 מטרים-גב כשנגעה בקיר אחרי 2:12.01 דקות, 68 מאיות טוב יותר מהשיא הקודם. לצערה, השיא לא הספיק לפודיום והיא הגיעה למקום החמישי

(גודל טקסט)

רגע לפני שהנבחרת בוגרת קופצת לבריכה לאליפות העולם, נבחרת הנוער של ישראל מתחרה בימים אלה באליפות אירופה לנוער בקאזאן, רוסיה. אביב ברזלי, שנמצאת בכושר נהדר, שברה את השיא הלאומי ב-200 מטרים גב שוב. למעשה, גם השיא הקודם היה שייך לה ורק לפני שבועיים בתחרות שנערכה ברומא היא שיפרה אותו. הפעם, בקאזאן, היא נגעה בקיר אחרי 2:12.01 דקות, 68 מאיות טוב יותר מהשיא הקודם. לצערה, השיא לא הספיק כדי לסיים על הפודיום בגמר והיא הגיעה למקום החמישי.

שיא נוסף שנשבר הוא שיא גילאים של רון פולונסקי במשחה 200 מטר מעורב אישי, עם 2:01.32 דקות. עם תוצאה זו, העפיל פולונסקי מהמקום השני לגמר שייערך מחר, כאשר לצדו בגמר ישחה השיאן הקודם, גל כהן גרומי, שהעפיל אף הוא לגמר מהמקום הרביעי.

נבחרת השליחים ל-4 כפול 100 חופשי מיקס, שכללה את מיכאל סמירנוב, עילי כהן, לאה פולונסקי ואביב בריזלי, רשמה אף היא העפלה לגמר, אותו סיימה במקום השמיני, עם 3:35.70 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי