שלוש מדליות לנבחרת ישראל באליפות אירופה בשחייה לנוער

רון פולונסקי, גל כהן גרומי
רון פולונסקי, גל כהן גרומי | איגוד השחייה בישראל

רון פולונסקי וגל גרומי כהן זכו בכסף ובארד בהתאמה בגמר 200 מ' מעורב אישי, אנסטסיה גורבנקו קבעה שיא ישראלי והגיעה למקום השני ב-50 מ' גב עם תוצאה של 28.21. נבחרת השליחים ב-200X4 סיימה במקום החמישי

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בשחייה לנוער אמנם פתחה את אליפות אירופה בקאזאן ללא מדליות ביום הראשון אתמול, אבל היום (שישי) היא רשמה יום מוצלח עם שלוש הופעות על הפודיום.

אנסטסיה גורבנקו, שתתחרה גם באליפות העולם לבוגרים, שברה את השיא הישראלי של עמית עברי במשחה 50 מ' גב בשלוש עשיריות, כשהיא קובעת 28.21 שניות. התוצאה הספיקה למדליית כסף עבור השחיינית בת ה-15, שהשנה נמצאת ברף עלייה מרשים כשהשיא היה מדליית זהב במשחקים האולימפיים לנוער. אביב ברזלי, ששברה את השיא הישראלי ב-200 גב אמש, סיימה במקום ה-14 במשחה זה בחצי הגמר.

הבאים בתור היו רון פולונסקי וגל כהן גרומי, אשר קפצו זה לצד זה בגמר ל-200 מ' מעורב אישי. שניהם היו צמודים לכל אורך המשחה, ושניהם השיגו את המקום על הפודיום. פולונסקי זכה בכסף עם שיא נוער חדש של 1:59.98 דקות – שיפור של כמעט שנייה וחצי לשיא אותו קבע רק אתמול. הוא נמצא במרחק 31 מאיות מהכרטיס לטוקיו 2020 במשחה זה. גל כהן גרומי, שיטוס מיד בתום התחרות לאליפות העולם כחלק מהשליחים ל-200X4 חופשי, שיפר אף הוא את שיאו האישי בשנייה שלמה, וקבע 2:00.48 דקות שזיכו אותו במדליית הארד.

אנסטסיה גורבנקו. שנה נהדרת לשחיינית הצעירה (איגוד השחייה בישראל)
אנסטסיה גורבנקו. שנה נהדרת לשחיינית הצעירה (איגוד השחייה בישראל)

בסיום ההצגה התחרתה נבחרת השליחים הישראלית ל-200X4 חופשי (מיכאל סמירנוב, עילי כהן, גל כהן גרומי ורון פולונסקי), וסיימה במקום החמישי עם 7:25.08 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי