טורניר מדריד: נדאל, ג'וקוביץ' ומארי עלו לשמינית

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | Gettyimages

הסרבי (גבר על אלמגרו), הבריטי (ניצח את קופיל) והספרדי (הדיח את פוניני) עשו את העבודה על החימר. צונגה פרש ואיפשר לפרר לעבור

(גודל טקסט)

שלב 32 האחרונים בטורניר המאסטרס במדריד נערך היום (רביעי) כששני המדורגים ראשונים, אנדי מארי ונובאק ג'וקוביץ' בהתאמה, עלו לשלב הבא. הבריטי גבר גבר מאריוס קופיל הרומני 4:6 ו-3:6, "נולה" גבר על ניקולס אלמגרו הספרדי 1:6, 6:4 ו-5:7. 


גם המדורגים 5 ו-6 בטורניר מילוש ראוניץ' וקיי נשיקורי טיפסו לשלב השלישי. בעוד הקנדי עשה זאת בצורה חלקה 4:6 4:6 על גילה מולר הלוקסמבורגי (26 בעולם), הופתע היפני במערכה הראשונה דייגו שוורצמן לפני שהתאושש וניצח במשחק, 6:1, 0:6, 4:6. דויד פרר עלה שלב מבלי שלקח מערכה אחרי שיריבו ג'ו וילפרד צונגה פרש בשל פציעה.


במשחק המרכזי של היום פגש רפאל נדאל את האיטלקי פאביו פוניני (29 בעולם) ורק לאחר שעתיים ו-57 דקות השיג "השור ממאיורקה" את הכרטיס לשלב הבא, הודות ל-6:7, 6:3 ו-4:6. בשלב הבא ממתין לנדאל היווני ניר קיריוס, במה שצפוי להיות קרב נוסף על החימר במדריד.


vmko

לראוניץ' הלך חלק. צילום: Getty


עוד עלו: תומאס ברדיך, דומיניק ת'ים, דויד גופן, ניקוס קריוס, פבלו קוואבס, פסיליאנו לופס ובורנה צ'וריץ'.


צ'לנג'ר סיאול: סלע ברבע הגמר
דודי סלע (117 בעולם) עלה לרבע טורניר הצ'לנג'ר בסיאול לאחר שניצח 3:6, 1:6 את הקנדי פליקס אוגר אליאסים (341), ויפגוש בסיבוב הבא את דיוק הי לי הקוריאני (142) שהפתיע את הקנדי ואסק פוסיפיל שדורג בשיאו במקום ה-25 בעולם.


הטניסאי הישראלי שבר פעמיים את יריבו במערכה הראשונה כדי לעלות ל-0:4. במצב של 2:5, השיג הקנדי שבירה אבל סלע שבר מיד שוב וניצח 3:6. 

במערכה השנייה נשבר אליאסים פעמיים והישראלי שייט ל-1:6 במערכה ול-0:2 במשחק כולו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי