נדאל ופדרר ברבע הגמר, דודי סלע הודח בטורניר הזוגות

דודי סלע
דודי סלע | צילום: AFP

השווייצרי בן ה-36 שלח הביתה את קולשרייבר, נדאל שייט ורובלב המשיך להדהים. נשים: פלישקובה לא ריחמה על בריידי והתעללה בה במשך 48 דקות. וגם: קאנפי האסטונית בטורניר חייה

(גודל טקסט)
עוד יום באליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס יצא לדרך. דודי סלע הודח מטורניר הזוגות יחד עם שותפו הבלגי סטיב דרסיס. רוג'ר פדרר ורפאל נדאל יהיו ברבע הגמר בפלשינג מדו ואילו ישי עוליאל צלח גם הוא את הסיבוב הראשון בטורניר הנוער לזוגות.


גברים
שבוע וחצי לפני ההתמודדות נגד אוקראינה בגביע הדייויס, הודח דודי סלע בשמינית גמר טורניר הזוגות יחד עם שותפו הבלגי סטיב דרסיס. השניים פתחו מצוין ושברו כבר בפתיחה את רובין האסה ומתיו מידלקופ, אך הפסידו את המערכה בשובר שוויון ו-7:6 (2), 6:3 בסיכום.


אחד מיריביו הבכירים של סלע בשישי הבא יהיה אלכסנדר דולגופולוב, שלא הצליח לדגדג בשמינית גמר טורניר היחידים את רפאל נדאל. הספרדי המדורג ראשון בעולם טייל 2:6, 4:6, 1:6, והפך לחמישי להעפיל אל שמונה האחרונים בפלאשינג מדו. יריבו של הספרדי יהיה אנדריי רובלב בן ה-19, שהישג השיא שלו באיזשהו גראנד סלאם היה הסיבוב השני. רובלב המשיך במסע המדהים שלו והדיח את דויד גופן 5:7, 6:7 (5), 3:6.


נדאל בדרך לרבע הגמר
נדאל בדרך לרבע הגמר (AFP)


רוג'ר פדרר המדורג שלישי בעולם גבר על הגרמני פיליפ קולשרייבר בשלוש מערכות עם 4:6, 2:6, 5:7 ויהיה גם הוא ברבע הגמר. כן בגיל 36 הפנומן השווייצרי ממשיך לנסוק השנה בטורנירי גראנד סלאם.


By reaching his 51st major quarterfinal Federer improves his own all time record. #USOpenpic.twitter.com/3KwmIMAFbq

— Roger Federer (@FedererLive) September 5, 2017

בטורניר הנוער לזוגות, ישי עוליאל ושותפו הרוסי אלכסיי זכארוב דילגו מעל הצמד הברזילאי איגור חימנס ומתיאוס פוצ'ינלה דה אלמיידה עם 4:6, 5:7 בדרך לסיבוב השני.


נשים
המדורגת ראשונה בעולם, הצ'כית קרולינה פלישקובה היתה לראשונה מחצי ההגרלה העליון שמעפילה לרבע הגמר, אך מה שהיה חשוב זו הדרך. 48 דקות בלבד לקחו למדורגת ראשונה להביס 1:6, 0:6 את ג'ניפר בריידי המקומית, והיא תפגוש בשלב הבא את המנצחת מבין קוקו וונדווי.


וונדווי האמריקאית מדורגת 20, והיא תקוות הקהל המקומי שחולם לראות זוכה אמריקאית חוגגת באצטדיון "ארתור אש". ונדווי גברה על לוסי ספארובה הצ'כית 4:6, 6:7 (2). השם המפתיע בשמונה האחרונות תהיה קאיה קאנפי האסטונית. קאנפי בת ה-32, לה עבר בטופ העולמי והיא מתאוששת מפציעה, מדורגת כיום במקום ה-418 (!!!) בעולם, מה שלא הפריע לה לגבור על קסטקינה הרוסיה 4:6, 4:6. עד כה גברה על סקיאבונה, ויקמאייר ואוסקה, ותפגוש את המנצחת בין אלנה סביטולינה למדיסון קיז.


World No.1 @KaPliskova reaches the 2017 US Open QFs, d. Brady 6-1, 6-0 in 45m.

More: https://t.co/Kb4hbBZjSb#usopenpic.twitter.com/N7lPduEwjc

— US Open Tennis (@usopen) September 4, 2017

חלח

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי