אליפות ארה"ב: ונוס וויליאמס הדיחה את קביטובה במשחק ענק

ונוס וויליאמס
ונוס וויליאמס | Gettyimages

האמריקאית התעלתה וסידרה חצי גמר כל אמריקאי נגד סלואן סטיבנס, אחרי 3:6, 6:3, 6:7 (2) מול המדורגת 14. קווין אנדרסון העפיל לראשונה בקריירה לחצי גמר גראנד סלאם תוך שהדיח את קוורי

(גודל טקסט)

ונוס וויליאמס הזכירה הלילה לרבבות הצופים באליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס נשכחות. האמריקאית הוותיקה בת ה-37, שהפעם האחרונה בה הופיעה בחצי הגמר בפלאשינג מדו היתה ב-2010, המשיכה בשנה הנהדרת שלה וגברה 3:6, 6:3, 6:7 (2) על פטרה קביטובה הצ'כית במשחק לפנתיאון.

השתיים סיפקו לצופים תצוגת טניס נהדרת, כשכל אחת מהן מסרבת לוותר על ההעפלה לארבע האחרונות בסופו של דבר, בשובר השוויון המכריעה דרסה המדורגת תשיעית את יריבתה, והיא תפגוש בפיינל-פור אמריקאית אחרת, סלואן סטיבנס.

במשחק האחרון של הלילה התפתחה דרמה לא קטנה. סם קוורי המקומי ניסה להמשיך ולשמח את הקהל האמריקאי, אך לא יכל למדורג 32 קווין אנדרסון, והודח בתום שלוש שעות ו-32 דקות אחרי 7:6 (5), 6:7 (9:11), 6:3, 7:6 (9:7).

אנדרסון. הישג השיא בקריירה
אנדרסון. הישג השיא בקריירה (AFP)

הדרום אפריקאי בן ה-31 רשם בכך את הישג השיא בקריירה שלו, כשעד כה עבר רק פעם אחת את שמינית הגמר באיזשהו גראנד סלאם (רבע גמר בארה"ב ב-2015). הוא יפגוש בשלב הבא את פבלו קרנו בוסטה הספרדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי