נדאל שייט לחצי הגמר, דל פוטרו העיף את פדרר

נדאל
נדאל | AFP

המדורג ראשון בעולם דרס את רובלב הרוסי הצעיר, הארגנטיני מנע קלאסיקו בחצי עם 5:7, 6:3, 6:7, 4:6 גדול. ואנדוויי המשיכה בטורניר נהדר ושלחה הביתה את פלישקובה בדרך לחצי

(גודל טקסט)
אליפות ארצות הברית הפתוחה נמשכה היום (רביעי) כשהפתעה התרחשה בטורניר הנשים עם הדחתה של קרולינה פלישקובה הצ'כית הראשונה בעולם. בטורניר הגברים רפאל נדאל דרס את ההפתעה הרוסית אנדריי רובלב בן ה-19. בקרב הגדול של רבע הגמר, חואן מרטין דל פוטרו הארגנטיני הדיח את רוג'ר פדרר ויפגוש בחצי את הספרדי ובכך מנע קלאסיקו.




גברים
רפאל נדאל המדורג ראשון בעולם עשה סוף לשיוט של אנדריי רובלב הרוסי המבטיח בן ה-19. השור ממיורקה גבר תוך מעט יותר משעה וחצי על רובלב בשלוש מערכות 1:6, 2:6, 2:6 והעפיל לחצי הגמר שם יחכה לו חואן מרטין דל פוטרו.


זה החל בטיול עם 1:6, נמשך עם שבירה ושיוט עד ל-2:6 וגם במערכה השלישית שבר נדאל כבר במשחקון הראשון ומשם השיג עוד שבירה בדרך ל-2:6 קליל והופעה 26 בקריירה בחצי גמר טורניר גראנד סלאם.


With his win today, Rafael Nadal now has 224 major match wins, tying Andre Agassi for 4th-most in men's tennis history #USOpenpic.twitter.com/m3dfQdDRB1

— ESPN Stats & Info (@ESPNStatsInfo) September 6, 2017

כולם רצו חצי גמר קלאסי, אבל רוג'ר פדרר נוצח על ידי חואן מרטין דל פוטרו 7:5, 3:6, 6:7, 4:6 הארגנטיני והודח ברבע הגמר ולראשונה מאז הרולאן גארוס ב-2015, השווייצרי בן ה-36 רשם הפסד בשלב כזה של גראנד סלאם.


זה החל ב-5:7 של הארגנטיני המשתקם ונמשך עם מענה של השווייצרי בדרך ל-3:6 ו-1:1 במערכות. המערכה הבאה היתה צמודה הרבה יותר והלכה לשובר שוויון שם הצליח דל פורטו להציל ארבע אפשרויות מערכה של פדרר בדרך ל-6:7 גדול. שבירה נוספת הקנתה לו את 4:5 במערכה המכרעת והעניקה לו אפשרות להכריע אותה לא פיספס עם 4:6 במערכת הרביעית.



דל פוטרו, עכשיו נדאל (AFP)


דל פוטרו ששב לגדולה אחרי דעיכה בשל פציעות בשנים האחרונות ירשום חצי גמר ראשון בגראנד סלאם לראשונה מאז 2013, זכה לתמיכה אדירה מהקהל הארגנטיני שהגיע לאצטדיון ארתור אש. "הרגשה בלתי תיאמן להיות שוב במעמד הזה אחרי כל הפציעות, יהיה קרב קשה עם נדאל, זה בטוח. יש לו עונה נהדרת אבל עם התמיכה האדירה של הקהל כאן, הכל אפשרי", אמר "דלפו".


נשים

האמריקנית קוקו ואנדוויי שלחה הביתה ברבע הגמר את המדורגת ראשונה בעולם קרולינה פלישקובה הצ'כית עם 6:7 (4:7), 3:6 בתום שעה ו-34 דקות.


אחרי מערכה צמודה שהסתיימה רק בשובר שוויון, האמריקנית השיגה שבירה במשחקון הרביעי, אך פלישקובה שברה וצימקה ל-5:3. המדורגת 22 בעולם ידעה לסגור סיפור ורשמה את הישג השיא שלה בפלשינג מדו כשהיא ממשיכה שנה חלומית אחרי חצי גמר באוסטרליה בתחילת 2017. 



ואנדוויי מרוצה (AFP) 


בחצי הגמר הכל אמריקני תחכה לה מדיסון קיז בת ה-22 שגברה על האסטונית הוותיקה קאיה קנאפי בשתי מערכות 3:6, 3:6 בתום שעה ותשע דקות. קיז תשלים חצי גמר בו יהיו ארבע אמריקניות. מרגישות בבית.


Madison Keys does it!

For the first time since 1985, we have an all-American women's semifinal in a major. pic.twitter.com/BfJZPLpGs2

— ESPN (@espn) September 7, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי