סלע: רוצים להראות שאנחנו יכולים לנצח כל נבחרת

נבחרת הטניס
נבחרת הטניס | באדיבות איגוד הטניס

נבחרת ישראל ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחקים מול אוקראינה בסוף השבוע הקרוב במסגרת הבית האירופי-אפריקאי מספר 1, כשהפסד משמעותו ירידה אפשרית לבית השני

(גודל טקסט)
נבחרת הדיוויס של ישראל תתחרה ביום שישי ושבת הקרובים נגד אוקראינה במסגרת הבית האירופי-אפריקאי מספר 1, כשהפסד משמעותו ירידה אפשרית לבית השני.


הקפטן אייל רן אמר: "זה משחק חשוב, מתרגשים לחזור לרמת השרון. אוקראינה מגיעה עם הנבחרת הכי חזקה שלה וגם אנחנו מגיעים עם השחקנים הכי טובים שלנו. התאמנו טוב כל השבוע, מאמין שנהיה מוכנים וניתן את הכי טוב שלנו. אני מרגיש טוב לקראת המפגש ואני חושב שגם השחקנים. משחקים בבית עם התמיכה של הקהל מול המשפחות והחברים. כולנו יודעים שדודי מגיע בתקופה טובה, עידן ומור עשו התקדמות וכשיוני בכושר, זה לא משנה מי מולו. יהיו משחקים קשים ומעניינים ואנחנו מחכים לאתגר".




דודי סלע הוסיף: "אני מרגיש טוב, מקווה שארגיש טוב ביום שישי. שניהם שחקנים טובים ומנוסים. סטחובסקי בערך בגילי ואני מכיר המון שנים, דולגופולוב אחד השחקנים שהכי קשה לשחק מולם בסבב, אבל פה בבית אנחנו רוצים להראות שאנחנו יכולים לנצח כל נבחרת ורוצים להגיע מוכנים למפגש הזה. ביום שישי אני חייב להשיג נקודה, כמו בכל דיוויס אנסה להביא את המקסימום. הוא מאוד מנוסה, לא מהשחקנים שמפחדים לשחק מול קהל גדול אבל פה הוא עוד לא ביקר בישראל ומקווה שיהיה בסדר".

"הקהל זה פקטור מאוד משמעותי", התייחס סלע לעובדה שהמשחק ישוחק ברמת השרון. "אני רוצה שיבוא המון קהל שייתן לנבחרת אנרגיה טובה ויותר יעזור לנו מול היריב. אני אתרכז בעצמי ובדברים הטובים שאני יכול לעשות מול המגרש".



ארליך וסלע אופטימיים (איגוד הטניס)


עידן לשם אמר: "הייתה לי תקופה טובה. הייתי קצת פצוע, אבל היו לנו אימונים טובים מאוד השבוע. אני מתרגש לשחק פעם ראשונה במשחק חשוב ואני אעשה את הכי טוב שלי, מאמין שאני יכול לעשות הרבה. אני חושב שהתבגרתי וזה שיפר המון את המשחק שלי. אני רגוע ומבין טניס טוב יותר".


יוני ארליך הוותיק התייחס לכושר בו הוא מגיע: "מבחינה אישית, הקיץ הזה לא היה מהמוצלחים, סחבתי פציעה. לא שיחקתי באליפות ארה"ב. הצוות עובד קשה כדי שאהיה כשיר בדיוויס ובשבועות הקרובים עד סוף השנה. בנבחרת כולנו מנוסים והקפטן יודע להוציא מאיתנו את המקסימום. הרבה שנים לא הייתה פה נבחרת איכותית וזאת הזדמנות להגיד לקהל לבוא לעודד ולהנות מטניס ברמה גבוהה. אנחנו נתרכז בעצמו ונעשה את הכי טוב ועם הקהל והטירוף של השחקנים אנחנו יכולים לנצח את אוקראינה".


מור בוליס שהוזמן לראשונה: "מאוד שמח שקיבלתי את הצ'אנס מאייל, מעריך את זה מאוד. גם אם אעלה לשחק וגם אם לא אתן את המקסימום על המגרש ומחוץ למגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי