שינויים בחוקת הכדורסל, אגם שורץ תנינים מאיים על אליפות העולם

תנין
תנין | טוויטר

רק רשת: האיגוד מתכונן לפתיחת העונה, חותרים ישראליים נתונים בחוסר ודאות וגם: שודדים השתמשו בגז ופרצו לביתו של לוברן,הריקושטים משיתוף הפעולה בין פדרר ונדאל וב-WWE מצפים לקרב בין לסנר לסטרומן

(גודל טקסט)

18:13: ב-WWE מתכוננים לאירוע NO MERCY
הלילה (3:00) יתקיים האירוע החודשי של RAW, ושני הקרבות שיתפסו את מלוא תשומת הלב הם קרב האליפות האוניברסלי בין ברוק לסנר לברון סטרומן, והקרב בין שני המתאבקים הכי שנויים במחלוקת בארגון – ג'ון סינה ורומן ריינס.

This Sunday No Mercy John Cena Vs Roman Reigns And Brock Lesnar Vs Braun Strowman Unviersal Champion Match.. pic.twitter.com/dblRotSjPC

— Atif Hafeez Laghari (@ATIFROCK9) September 23, 2017


17:02: טוטנהאם משוויצה באצטדיון החדש
בזמן שהתרנגולים משחקים באופן זמני ב"וומבלי", המועדון בונה את אצטדיונם החדש  ליד "ווייט הארט ליין" הישן וחשפו את התקדמות הבנייה של המגרש שאמור להכיל כ-61 אלף צופים וצפוי להיפתח בעונה הבאה.

Sunday morning at #SpursNewStadium ☀️ pic.twitter.com/oXSN9nEepr

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) September 24, 2017
 

14:43: אוהדי המכללות בארה"ב מפגינים יצירתיות
חובבי ספורט בכל רחבי העולם מכירים את תופעת האוהדים המצלמים. אותם אלו שבמקום לעזור ביצירת האווירה ביציע מתמקדים בתיעוד רגעים בטלפון הנייד. באוניברסיטת אייווה החליטו לרתום את המכשירים הסלולריים לטובתם, ויצרו בעזרתם תפאורה מרשימה באצטדיון הביתי של הקבוצה.

Best new tradition in college football pic.twitter.com/A9gaERXtOP

— Bleacher Report (@BleacherReport) September 24, 2017

14:02: שחקני מכבי תל אביב מחלקים חתימות ביוון
מכבי תל אביב תשחק הערב (ראשון) נגד אולימפיאקוס במשחק הגמר של טורניר ההכנה בכרתים, ולפני המשחק התפנו השחקנים הצהובים לחלק חתימות לילדים היוונים שהגיעו לפגוש אותם מקרוב.

רגע לפני משחק הגמר מול אולימפיאקוס נפגשו שחקני מכבי ויתר הקבוצות עם ילדי כרתים לחלוקת חתימות pic.twitter.com/VPpHSp8tYU

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) September 24, 2017

13:46:שינויים בחוקת הכדורסל
איגוד הכדורסל פרסם שינויים עדכניים בחוקה לקראת עונת 2017/18. השינוי המרכזי נוגע לחוק הצעדים, במסגרתו הורחבה אפשרות השחנקים לנו ללא הכדרור. לפני השינוי, לשחקן שנע ללא כדרור הותר צעד אחד מלא ועוד צעד מסיים שלאחריו עליו לשחרר את הכדור. כעת, יוכל שחקן לקבל את הכדור תוך כדי תנועה ולאחריו לבצע שני צעדים מלאים.


12:09: אתלטיקו נפרדת מהוויסנטה קלדרון
אתלטיקו מדריד כבר חנכה את אצטדיונה החדש, אך בקבוצה מתקשים להגיד שלום לבית המיתולוגי, ומציעים לאוהדים שבוע אחרון של סיורים בוויסנטה קלדרון לפני סגירתו לצמיתות.

Últimos 7 días para despedirte del Vicente Calderón. ¡Ven a hacer el tour y tira hasta un penalti!
https://t.co/HOLakQxs6k#AúpaAtletipic.twitter.com/0HTTEKMrmx

— Atlético de Madrid (@Atleti) September 24, 2017

11:25: ה
אגם שמארח את התחרות שורץ קרוקודילים‎

זו לא הודעה שבה נתקלים כל יום. אליפות העולם בחתירה שהחלה השבוע ובה משתתפים גם ספורטאי "מרכז דניאל לחתירה", דני פרידמן, מורן סמואל, שמואל דניאל והרביעייה הפראלימפית של ישראל סובלת מחשש לא אופייני. לעת עתה הודיעו מארגני התחרות על קרוקודילים ששורצים במי האגם. חשוב לציין שהובהר כי נעשים פטרולים במטרה להרחיק את החיות מאזור התחרות וכי גם כך מדובר בחיות שאינן מתעניינות בבני האדם שיתחרו במי האגם.


10:40: שחקני באיירן מינכן חוגגים
בימים אלו נערך בבוואריה פסטיבל הבירה המפורסם "אוקטוברפסט", ושחקני באיירן מינכן נהנו בחגיגות תוך שהם לבושים בבגדים המסורתיים שחוזרים לפתע לאופנה מדי שנה עם בוא הסתיו. פרוסט.




09:50: ביתו של דיאן לוברץ נפרץ, השודדים השתמשו בגז
בלמה של ליברפול, דיאן לוברן, אישר הבוקר כי בעת שהייתו בקרואטיה בחודש יוני פרצו לביתו שודדים שנמלטו עם כסף מזומן רב ועם יהלומים יקרי ערך, אולם הבהיר שהפורצים עשו שימוש בגז: "הם היו יכולים לחטוף את ילדיי ולא הייתי שם לב. הם עשו זאת בזמן שישנו וגנבו ממני הכל. 


09:35: הטעות של ג'ון סטונס, או של מנהל הרשתות שלו לפחות
מנצ'סטר סיטי הביסה אתמול 0:5 את קריסטל פאלאס, ובלם המוליכה ג'ון סטונס היה שותף מלא לניצחון. מעניין יהיה לשמוע את ההסבר לכך שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו תמונת ניצחון דווקא מה-0:4 של צ'לסי בסטוק. ברשת כבר נטען שמנהל הרשתות החברתיות שלו עושה את אותו התפקיד גם עבור גארי קייהיל מהבלוז.

John Stones & Gary Cahill's PR manager has had a nightmare..

Absolute school-boy! pic.twitter.com/92QUWqxkGi

— Footy Accumulators (@FootyAccums) September 23, 2017

09:30: שיתוף הפעולה הנדיר בין רפאל נדאל לרוג'ר פדרר

פראג הצ'כית מארחת בימים אלו את טורניר "אירופה נגד שאר העולם", שאפשר לשני טניסאי העל רפאל נדאל ורוג'ר פדרר לשתף פעולה במשחק זוגות. לפניכם מספר ציוצים שצדנו את עינינו מערב נדיר במיוחד

Just testing @RafaelNadal's reaction time, obviously pic.twitter.com/IATmeZacCJ

— Roger Federer (@rogerfederer) September 24, 2017

with my doubles partner @RogerFederer! Happy to have played with Roger for a change @LaverCup#TeamEuropepic.twitter.com/uHqXAN9Pk6

— Rafa Nadal (@RafaelNadal) September 23, 2017


Federer & Nadal: Like poetry in motion #fedalpic.twitter.com/UQBsTEyDTV

— Actual Human™ (@lynnlovestennis) September 23, 2017

Power couple! Roger Federer and Rafael Nadal playing doubles together for the first time at the Laver Cup. They won, of course. pic.twitter.com/zi3Mx4xHrH

— AFP Sport (@AFP_Sport) September 23, 2017

Federer & Nadal: Like poetry in motion #fedalpic.twitter.com/UQBsTEyDTV

— Actual Human™ (@lynnlovestennis) September 23, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי