צפו: פדרר עלה לגמר טורניר שנחאי, שם יפגוש את נדאל

רפאל נדאל
רפאל נדאל | Getty

הספרדי התקשה מול צ'יליץ' בחצי הגמר ונאלץ להתעלות לפני שניצח 5:7, 6:7(3). ב-15:00: השווייצרי נקם בארגנטינאי שהדיח אותו מאליפות ארה"ב

(גודל טקסט)
 בתום תצוגה של טניס מעולה התגבר רפאל נדאל (צפו בתקציר), המדורג מספר 1 בעולם, על מריאן צ'יליץ' (5) בחצי גמר טורניר שנחאי 5:7, 6:7(3). השור ממיורקה יפגוש בגמר את רוג'ר פדרר (2) שגבר בחצי הגמר על חואן מרטין דל פוטרו 6:3, 3:6, 3:6 בניצחון שהיווה נקמה על כך הארגנטינאי המדורג 23 בעולם הדיח בחודש שעבר את השווייצרי ברבע גמר אליפות ארה"ב.


ונחזור לנדאל שהצליח לשמור על ההגשות של במערכה הראשונה למרות ניסיונות של הקרואטי לשבור אותו ושבר פעם אחת מצידו כדי לנצח בסיום המערכה, 5:7. במערכה השנייה היה זה צ'יליץ' ששבר את הספרדי פעמיים, אבל נדאל החזיר בשתי שבירות משלו והשניים הלכו לשובר שוויון שהסתיים בצורה חד צדדית (3:7), 6:7 במערכה השנייה וניצחון במשחק כולו.



השור ממיורקה יכול לקבוע שיא בעידן החדש של 31 זכיות בטורניר מאסטרס (1000) ולעקוף בכך את אנדרה אגאסי אבל לשם כך יצטרך לזכות בשנחאי דבר שמעולם לא עשה. לנדאל יש רק הופעה אחת בגמר של הטורניר, זה קרה ב-2009 והיא הסתיימה בהפסד לניקולאי דוידנקו.


רוג'ר פדרר עלה לגמר אחרי שגבר בחצי הגמר על חואן מרטין דל פוטרו, שהדיח אותו כאמור מאליפות ארצות הברית, עם 6:3, 3:6, 3:6 אחרי שעה ו-57 דקות.


זה היה הניצחון ה-17 של פדרר על דל פוטרו במפגש ה-23 ביניהם. פדרר ונדאל ייפגשו בגמר רביעי השנה אחרי שהשווייצרי ניצח אותו בגמר אליפות אוסטרליה ובגמר באינדיאן וולס ובמיאמי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי