אנחנו נשארים בבית: 0:3 חלק לישראל על רומניה

דודי סלע ויוני ארליך
דודי סלע ויוני ארליך | יוני אריאלי

דודי סלע ויוני ארליך לא התקשו במשחק הזוגות מול אנטונסקו ובורצה, ניצחו 3:6, 4:6 ו-6:7(3) והבטיחו את מיקומה של הנבחרת בבית האזורי האירופאי/אפריקאי מספר 1. בפברואר: מול דרום אפריקה

(גודל טקסט)

 מפגש גביע דייויס בין נבחרות ישראל לרומניה נפתח אתמול (שישי) באצטדיון ברמת השרון ברגל ימין אחרי שעידן לשם ודודי סלע הצליחו להתגבר על יריביהם בדרך ל-0:2 מבטיח, והיום הוכרעה ההתמודדות בזכות ניצחון של הזוג יוני ארליך ודודי סלע, שהבטיחו את מקומה של ישראל בבית האזורי האירופאי/אפריקאי מספר 1.

ארליך וסלע פגשו היום את ואסיל אנטונסקו ובוגדן בורצה ומעט יותר משעתיים לקח להם להשלים את המשימה בשלוש מערכות, 3:6, 4:6 ו-6:7(3). פרצת הדרך במערכה הראשונה הייתה במשחקון השמיני, אז הצליחו הזוג הישראלי לשבור ולרשום יתרון 3:5, השניים שמרו על ההגשה במשחקון לאחר מכן ורשמו 3:6 במערכה הראשונה.

במערכה השנייה השיגו ארליך וסלע את השבירה בשלב מוקדם יותר, כשכבר במשחקון השלישי ניצלו את נקודת השבירה השנייה שלהם בדרך ל-1:2. במשחקון השביעי נרשמה שבירה נוספת שהגדילה את היתרון במערכה ל-2:5, וגם שבירה של הרומנים מיד לאחר מכן כבר לא שינתה הרבה, כי במשחקון העשירי נרשמה ההכרעה. 4:6 בסיום המערכה השנייה.


סלע וארליך. גם בזוגות ידה של הנבחרת על העליונה (יוני אריאלי)

המערכה השלישית הייתה הצמודה מכולן. השבירה הראשונה הגיעה במשחקון התשיעי, אז סלע וארליך עלו ל-4:5 שכבר נראה היה שיסתיים את ההתמודדות, אלא שהרומנים השיגו שלוש הזדמנויות שבירה ואכן השוו ל-5:5. הצדדים נכנסו לשובר שוויון, ובסיומו סלע וארליך עלו ליתרון מבטיח וניצחו 6:7(3).

בפברואר הקרוב תתמודד ישראל מול נבחרת דרום אפריקה, ואילו רומניה כעת הידרדרה לבית 2 בבית האזורי האירופאי/אפריקאי בגביע דייויס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי