לשם יפתח מול האריס, סלע יפגוש את שולץ'

דודי סלע והראל לוי (עפרה פרידמן, איגוד הטניס)
דודי סלע והראל לוי (עפרה פרידמן, איגוד הטניס) | צילום: איגוד הטניס

גביע דייויס: הטניסאי הצעיר ייפתח את ההתמודדות של ישראל מול דרום אפריקה (שישי, 16:00) מול המדורג הבכיר של היריבה. הקפטן הראל לוי התייחס להפגנות האנטי ישראליות: "מורגלים לאבטחה הגדולה"

(גודל טקסט)

הגרלת סדר המשחקים למפגש הדייויס בין ישראל ודרום אפריקה התקיימה היום (חמישי) בקאנטרי קלאב אייריני בפרטוריה. עידן לשם יפתח מחר (16:00, שעון ישראל) את ההתמודדות מול לויד האריס השחקן הבכיר של הדרום אפריקאים.

בהמשך דודי סלע יעלה מול מספר 2 ניק שולץ'. בשבת המשחקים יחלו בשעה 11:00, לזוגות הרכיב הקפטן הישראלי הראל לוי את יוני ארליך ודניאל צוקרמן ומולם ישחקו רייבן קלאסן ורואן רואלפסה. במסגרת הפורמט החדש כל המשחקים יתרכזו לשני ימים ולאחר חצי שעה של הפסקה דודי סלע יעלה מול לויד האריס ולאחר מכן עידן לשם מול ניק שולץ'.

ארליך התייחס במסיבת העיתונאים לתנאים הקשים: "השחקנים המקומיים גדלו בכלל באזור קייפטאון כך שתנאי הגובה גם מקשים עליהם. לגבי רעשי הרקע ההפגנות וכו', אנחנו לא מתייחסים לכך בכלל ויודעים שתהיה תמיכה גדולה של הקהילה היהודית".


דודי סלע
: "אנחנו מתחילים להתרגל למגרש ולתנאים כל יום קצת יותר טוב. בשבילי הפורמט החדש עדיף כמובן שזה הטוב משלוש מערכות, אחרי הזוגות יהיה לי רק חצי שעה מנוחה אז כמובן שזה קשה אבל בסך הכל השינוי חיובי אני חושב".

הקפטן הראל לוי הוסיף: "קשה לדעת כרגע אם אנחנו אוהבים את הפורמט החדש, זה חדש עבור כולם ונוכל להגיד רק בשבת כשנסיים אם אנחנו אוהבים או לא. אנחנו מצפים לתמיכה רבה של יהודים וישראלים".

שחקני נבחרת דרום אפריקה (עפרה פרידמן, איגוד הטניס)
שחקני נבחרת דרום אפריקה (עפרה פרידמן, איגוד הטניס)

ההפגנות: "לא משפיע יותר מדי, הכל שקט ואנחנו מורגלים לאבטחה גדולה מסביב בלי קשר".

הסיכויים: "המשחקים במפגשי דייויס תמיד קשים והפערים מצטמצמים, המגרש הביתי, משחקים כאן בגובה, הם כמובן רגילים יותר בסך הכל עשינו הכנה טובה והשחקנים מוכנים ואני מקווה שנצליח להביא את מה שעשינו במהלך השבוע למגרש בסופ"ש".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי