איגוד הטניס העולמי חתם על שת"פ עם חברת ההשקעות של פיקה

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | Instagram

ITF חתם על הסכם בשווי 3 מיליארד דולר עם Kosmos, שנמצאת בבעלות בלם ברצלונה. בעקבות המהלך יבוצעו שינויים בפורמט גביע דייויס ו-18 נבחרות יתמודדו במשך שבוע שלם ביעד נבחר אחד בנובמבר

(גודל טקסט)
אחרי שותפות ארוכת שנים עם BNP Paribas, איגוד הטניס העולמי (ITF) הכריז היום (שני) על שיתוף פעולה חדש עם חברת ההשקעות Kosmos, בשווי שלושה מיליארד דולר. בעקבות המהלך יבוצעו שינויים בפורמט גביע דייויס, וכך יתקיים אירוע הגביע העולמי (World Cup) בהשתתפות 18 נבחרות שיתמודדו במשך שבוע שלם ביעד נבחר אחד בנובמבר, בחסות Kosmos וה-ITF.


חברת Kosmos נמצאת בבעלותו של שחקן הכדורגל ג'ראד פיקה, ובמסגרת שיתוף הפעולה החדש תתאפשר גם הגדלת הפרסים הכספיים לשחקנים וכן ימומנו פרויקטים ותכניות לקידום הטניס. נשיא ה-ITF דייויד הגרטי אמר: "מדובר בכללי משחק חדשים לחלוטין בטניס, וזוהי תכנית אמיצה ושאפתנית שתשנה את אחד האירועים החשובים והמרכזיים בספורט. על פי החזון הזה ניצור אירוע גדול בסוף העונה, בהשתתפות השחקנים הגדולים בעולם שייצגו את המדינות שלהם".



פיקה
הוסיף: "חברת Kosmos נרגשת להיכנס לשותפות עם איגוד הטניס העולמי, ויחד נוביל את משחקי גביע הדייויס לשיאים חדשים כשניצור את הגביע העולמי של הטניס עם השחקנים המובילים מהמדינות המובילות. בנוסף נשקיע שלושה מיליארד דולר ב-25 השנים הבאות כדי לפתח את המשחק בכל העולם".


 

I'm so excited to announce this historic partnership with the International Tennis Federation, the ITF. Link in my bio!

A post shared by Gerard Piqué (@3gerardpique) on


בפורמט החדש ישוחקו משחקי הגביע העולמי במשך שבעה ימים בחודש נובמבר, בזמן שבו מתקיים בדרך כלל שלב הגמר בגביע הדייויס. בכל מפגש יתקיימו שני משחקי יחידים ומשחק זוגות, ולאחר שלב הבתים (ראונד רובין) יעפילו שמונה נבחרות לשלב רבע הגמר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי