המסע באינדיאן וולס הסתיים עבור דודי סלע בסיבוב השלישי

דודי סלע
דודי סלע | AFP

הישראלי, שהודח במוקדמות וחזר רק בזכות פרישת איסטומין, נכנע 7:6, 6:4 לקפריסאי מרכוס בגדאטיס (102) וייפרד מקליפורניה. עוד הלילה: דל פוטרו גבר על פרר, בנשים נרשמה הפתעה כאשר ווזניאקי הודחה, ונוס עלתה

(גודל טקסט)

דודי סלע סיים הלילה (בין שלישי לרביעי) את דרכו באינדיאן וולס שבקליפורניה, ארצות הברית, בעקבות 7:6(5), 6:4 לקפריסאי המדורג 102 בעולם, מרכוס בגדאטיס. כזכור, המחבט הישראלי הבכיר, המדורג 97 בעולם, כבר הודח בסיבוב המוקדמות של התחרות, אולם שב מהדלת הראשית לאחר פרישתו של דניס איסטומין.

בדרך לסיבוב השלישי הצליח סלע לגבור גם על מתמודד כמו קייל אדמונד, המדורג 24, אבל מול בגדאטיס נאלץ הישראלי להרים ידיים כעבור שעה ו-48 דקות, במשחק בו רשם שבע שגיאות כפולות. בשלב הבא יפגוש בגדאטיס את מילוש ראוניץ' הקנדי שניצח 5:7, 6:4, 2:6 את הפורטוגלי ז'ואאו סוזה.

ועוד באינדיאן וולס: רק לפני כחודש וחצי סחט מריאן צ'יליץ' חמש מערכות מרוג'ר פדרר בטרם אפשר לבסוף לפנומן השווייצרי לקטוף תואר גראנד סלאם מספר 20. מאז המשיך הקרואטי להיראות טוב ולהתקדם למקום השלישי בעולם אבל הסיכוי לגמר מחודש בינו לבין פדרר בגמר האינדיאן וולס נדם כבר בשמינית הגמר, לאחר שצ'יליץ' נכנע 6:4, 6:4 לפיליפ קולשרייבר הגרמני (37 בעולם).


סלע. הגיע עד לסיבוב השלישי והמכובד (AFP)

בשמינית הגמר יהיה גם מרטין דל פוטרו המדורג שמיני בעולם. הארגנטינאי ניצח את דויד פרר (33) בצורה מרשימה עם 4:6, 6:7(3) וכעת יפגוש את לאונרדו מאייר, ארגנטינאי גם כן, שניצח 4:6, 1:6 את טארו דניאל היפני, מי שהצליח להעיף את נובאק ג'וקוביץ'. בשמינית יתמודדו גם סם קווארי (21) ופליסיאנו לופס (32) אחד מול השני. האמריקאי ניצח 7:6(4), 4:6, 4:6 את ההודי יוקי באמברי, הספרדי גבר 6:7(6), 6:4, 4:6 על ג'ק סוק.

סימונה האלפ, המדורגת 1 בעולם אצל הנשים, טיפסה לרבע הגמר אחרי 5:7, 1:6 על קיאנג וונג. הסינית, המדורגת 57 בעולם, עוד התקשתה מול הרומניה במערכה הראשונה לפני שהרימה ידיים בשנייה. ברבע הגמר לא מצפה להאלפ יריבה קשה: פטרה מרטיץ' הקרואטית (49) או מרקטה וונדרוסובה הצ'כית (51).

עוד בנשים, ונוס וויליאמס, שהדיחה את אחותה סרינה, התקדמה לרבע הגמר בזכות 6:7(6), 4:6 על אנסטסיה סבסטובה הלטבית תוך שעה ו-35 דקות. הפתעה ענקית נרשמה כאשרת המדורגת השנייה בעולם, קרולין ווזניאקי, הודחה 6:4, 7:5 על ידי הרוסייה דריה קסטקינה בת ה-20.


אניסימובה. עוד נשמע עליה רבות (AFP)

אמנדה אניסימובה, הסנסציה בת ה-16 שהגיעה מהמוקדמות ולא הפסידה מערכה בדרך לשמינית הגמר, כולל הדחה של המדורגת תשיעית פטרה קביטובה, סיימה את חלקה בדרך לאחר שנכנעה לפטרה קביטובה 6:1, (2)7:6. האמריקאית, המדורגת 149 בעולם, התרגשה במערכה הראשונה אבל בשנייה העלתה הילוך והכריחה את הצ'כית להציל שלוש נקודות שבירה בשני סטים שונים על מנת שלא להפסיד ולגרור את הקרב למערכה שלישית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי