פדרר: מתוסכל, לא היה לי שום אפקט על המשחק

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | AFP

המדורג ראשון בעולם מאוכזב לאחר ההפסד לדל פוטרו בגמר אינדיאן וולס: "הפסד קשה, אבל אין הרבה זמן להתאבל". המנצח: "זה פשוט אדיר עבורי, לא מאמין שניצחתי את רוג'ר בגמר". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
פתיחת העונה המושלמת של רוג'ר פדרר נעצרה אמש (ראשון) עם הפסד לחואן מרטין דל פוטרו בגמר טורניר האינדיאן וולס היוקרתי.


המדורג ראשון בעולם הפסיד לאחר 17 ניצחונות רצופים שהיוו את פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה שלו, כשהוא בגיל 36 להזכירכם. בכך פספס הפנומן השווייצרי זכייה 28 במאסטרס 1000 וטורניר 98 בקריירה.


"אני מרגיש מתוסכל שנתתי להזדמנות הזו לחלוף", אמר פדרר בסיום. "לא היה לי שום אפקט על תוצאת המשחק. רק ניסיתי להקפיץ את עצמי בשביל להשיג אנרגיה. זה כואב, אבל השאלה היא לכמה זמן. אין הרבה זמן להתאבל. זה הפסד קשה, אבל עדיין היה לי שבוע יפה. בסופו של דבר, אני רואה את הצד החיובי. היה משחק גדול, כיף גדול, הרבה לחץ, נהנינו. היה קשה וגם הגון על המגרש. היינו שם חואן מרטין ואני, ובסוף ידענו להעריך עוד משחק גמר שבו אנחנו משחקים אחד מול השני".


מהעבר השני, דל פוטרו היה מאושר לאחר הזכייה הראשונה שלו במאסטרס 1000: "זה פשוט אדיר עבורי, אני לא מאמין שזכיתי בטורניר הזה, ועוד אחרי שניצחתי את רוג'ר בגמר, ועם כזאת רמה של טניס. שיחקנו יופי של טניס. עכשיו אני מקום שישי בעולם. אני נרגש, ורוצה להמשיך לעבוד כדי לזכות בעוד תארים כאלה".


What a battle today. Congrats on a fantastic tournament and match, @delpotrojuanpic.twitter.com/bqf4LyL1B8

— Roger Federer (@rogerfederer) March 19, 2018

בתוך כך פורסם דירוג ה-ATP השבועי ודודי סלע טיפס חמישה שלבים בדירוג למקום ה-92 בעולם. עידן לשם מדורג 250.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי