רבע גמר גביע דיוויס: ספרד וגרמניה בשיוויון בתום היום הראשון

רפאל נדאל גביע דייויס ספרד גרמניה
רפאל נדאל גביע דייויס ספרד גרמניה | AFP

נדאל ניצח את קולשרייבר אחרי שזברב גבר על פרר. פויל הצרפתי ניצח את ספי האיטלקי, פוניני ניצח את שארדי והשווה. צ'יליץ' מוביל את קרואטיה מול קזחסטן

(גודל טקסט)

 במקביל למפגש של ישראל מול צ'כיה במסגרת בית 1 של גביע דיוויס, מתקיים בסופש הזה גם שלב רבע הגמר של המפעל שמספק לנו כמה מפגשים מעניינים עם השחקנים הבכירים של הטניס העולמי, ארצות הברית תתחיל הלילה את המפגש מול בלגיה. בואו נתחיל.

ספרד – גרמניה (0:2)
ספרד עם המדורג ראשון בעולם, רפאל נדאל, מארחת ב-ולנסיה את גרמניה. המשחק הראשון של היום הפגיש את דויד פרר הותיק המדורג כיום 33 בעולם עם אחד הכוחות הצעירים העולים אלכסנדר זברב המדורג 4. הציפייה הייתה למפגש צמוד, אך בסופו של דבר הגרמני ניצח 4:6 2:6 2:6 בתוך שעה ו-57 דקות.

כל העיניים הופנו אל נדאל, שעל המשטח האהוב עליו לא איכזב וניצח 2:6 2:6 3:6 את פיליפ קולשרייבר המדורג 34 בתוך שעתיים ו-35 דקות. 'השור ממאיורקה' נראה מוכן לרולאן גארוס המתקרב.

רפאל נדאל. מוכן לרולאן גארוס (AFP)
רפאל נדאל. מוכן לרולאן גארוס (AFP)

איטליה – צרפת (1:1)
גם איטליה בחרה לארח את צרפת על משטח החימר. במשחק הראשון לוקאס פויל בן ה-24 פגש את אנדראס ספי וכבר עלה ליתרון כפול במערכות עם 2:6 3:6. ספי החזיר בשתי מערכות משלו 4:6 3:6 אבל זרק את כל העבודה הקשה לפח כשהובס במערכה הקובעת 1:6. יתרון חשוב לצרפת על יריבתה המושבעת אחרי שעתיים ו-52 דקות.

במשחק השני, פאביו פוניני האיטלקי המדורג 20 בעולם הפסיד את המערכה הראשונה בשובר שיוויון (6:8), אבל משם נכנס ל'זון' וניצח את שלוש המערכות הבאות 2:6 2:6 3:6 וירד מהמגרש עם השיוויון במפגש בתוך 3 שעות ו-34 דקות.


קרואטיה – קזחסטן (0:1)

הרבע שנחשב למפגש הכי חד צדדי מפגיש את קרואטיה, שנחשבת לאחת המועמדות הבכירות לזכייה בגביע, וקזחסטן. במשחק הראשון מארין צ'יליץ' הענק המדורג 3 בעולם פגש את דימיטרי פופקו בן ה-21. הקרואטי לא התקשה כלל וניצח 2:6 1:6 2:6 בתוך שעה ו-42 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי