צפו בתקציר: נדאל בגמר מונטה קרלו אחרי 4:6, 1:6 על גריגור דימיטרוב

רפאל נדאל עולה לגמר מונטה קרלו
רפאל נדאל עולה לגמר מונטה קרלו | Gettyimages

מלך החימר הבלתי ניתן לעצירה לא התקשה גם מול הבולגרי המדורג 5 בעולם וניצח בשתי מערכות תוך שעה וחצי. יתמודד על התואר ה-11 שלו במונאקו נגד נישיקורי, שהפתיע את סשה זברב הגרמני

(גודל טקסט)

מי יעצור את רפאל נדאל? "השור ממיורקה" עדיין לא הפסיד מערכה בטורניר המאסטרס היוקרתי במונטה קרלו, ואלא אם כן יקרה משהו בלתי צפוי הוא בדרך לזכות בתואר בפעם השלישית ברציפות וה-11 בסך הכל. הקורבן הפעם היה המדורג 5, הבולגרי גריגור דימיטרוב המוכשר, שלא היווה מכשול קשה במיוחד עבור הספרדי בן ה-31. היריב בגמר: קאי נישיקורי היפני (36 בעולם)

במערכה הראשונה דימיטרוב עוד ניסה, ולמרות שנישבר כבר בפתיחה הוא שבר בחזרה בדרך לשוויון 3:3, אבל בסופו של דבר שתי נקודות מערכה היו קשות מדי בשבילו ונדאל שבר במשחקון האחרון כדי לנצח 4:6. המערכה השנייה היתה סיפור אחר לגמרי. תוך חצי שעה בלבד, נדאל פירק את יריבו 1:6 כולל שבירות בשני משחקונים בהם התוצאה הפנימית היתה 40:0. נדאל הוכיח שהוא ממשיך לשלוט על משטח החימר ועלה לגמר.

בחצי הגמר השני התמודדו הגרמני הצעיר אלכסנדר "סשה" זברב (4) והיפני הוותיק קאי נישיקורי (36) לקרב ענק ומותח. לאחר שעתיים ורבע בהן אף אחד לא הסכים להיכנע, הנסיון גבר על הכישרון. זברב שבר פעמיים במערכה הראשונה כדי לקחת את היתרון עם 3:6, אבל נישיקורי הוכיח אופי וניצח את השנייה עם 3:6 משלו. במערכה השלישית כל חובט שמר על ההגשות שלו ואף אחד מהשניים לא נשבר, עד שלבסוף היפני הגיע לנקודת שבירה אחת אותה ניצל, ניצח במערכה וגמר את המשחק. בגמר מחכה לו נדאל, שניצח על חימר 34 מערכות ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי