רפאל נדאל עלה לשלב הבא בברצלונה, ג'וקוביץ' עף

רפאל נדאל טורניר ברצלונה
רפאל נדאל טורניר ברצלונה | AFP

המדורג ראשון בעולם התקשה מעט אך ניצח את קרבלס באנה, הסרבי לא מצליח לחזור ליכולת הגבוהה שאיפיינה אותו בעבר והפסיד למרטין קליזן המדורג 146 בעולם. גריגור דימיטרוב ודומיניק ת'ים העפילו לשלב הבא

(גודל טקסט)

רפאל נדאל (1 בעולם) עלה לשחק על המגרש המרכזי בטורניר ברצלונה (500, סך פסים 2.5 מיליון יורו) הקרוי על שמו וניצח בסיבוב השני 4:6, 4:6 את רוברטו קרביאס-באנייה (77 בעולם). השור ממיורקה, אלוף השנתיים האחרונות, שיחפש זכייה 11 בטורניר יפגוש בשמינית הגמר את גיז'רמו גרסיה לופס (69). הספרדי עלה מהסיבוב בשני כשהוא מנצל את פציעתו של קיי נשיקור, פינאליסט טורניר מונטה קרלו.

קרבייאס-באנייה עלה ל-0:2 מהיר, אבל נדאל שבר מיד פעמיים וניצח את המערכה הראשונה 4:6. המערכה השנייה הייתה צמודה אבל השור ממיורקה הצליח שוב לשבור ולנצח 4:6. בכך הגדיל מלך החימר את הרצף שלו והעמיד אותו על ניצחון ב-38 מערכות ברציפות!


נדאל. לא רק מוביל גם הכי דומיננטי בטבלה הזאת (טוויטר)

המפגש בין החמישי בעולם גריגור דמיטרוב וז'יל סימון המידרדר תחיל בצורה צמודה עד שהבולגרי העלה הילוך, זכה ב-10 מתוך 11 המשחקונים האחרונים ששוחקו וניצח 2:6 1:6 בדרך למפגש בשמינית הגמר עם מאלק ג'זירי המדורג 88 בעולם. 

תכירו: מרטין קליזן. מצטרף לרשימה הלא קצרה של מי שניצח לאחרונה את הסרבי (AFP)
תכירו: מרטין קליזן. מצטרף לרשימה הלא קצרה של מי שניצח לאחרונה את הסרבי (AFP)

המשחק הבא הפגיש את נובאק ג'וקוביץ', שחוזר מפציעה ומדורג רק במקום ה-12 בעולם, ביקש לשחק בטורניר כדי לנסות ולהחזיר לעצמו ביטחון לקראת הרולאן גארוס המתקרב, אבל זה לא הלך והוא הפסיד כבר בסיבוב השני למרטין קליזן המדורג 140 בעולם. מיותר לציין שזה הניצחון הראשון בהיסטוריה של הסלובקי על הסרבי. נולה נקלע לפיגור מערכה אחרי 6:2 והחזיר ב-1:6 משלו, אבל במערכה הקובעת נגמר לו הכוח והוא הפסיד 3:6.

ג'וקוביץ'. קאמבק לא קל (AFP)
ג'וקוביץ'. קאמבק לא קל (AFP)

דומיניק ת'ים המדורג 7 בעולם ו-3 בטורניר התקשה מעט מול חיימה מונאר הספרדי שקיבל כרטיס חופשי מהמארגנים, אבל ניצח 6:7 (8), 1:6 והוא יפגוש בשלב הבא את ג'וזף קובאליק המדורג 146.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי