הרצף נמשך: רפאל נדאל עלה לרבע גמר ברצלונה

רפאל נדאל טורניר ברצלונה
רפאל נדאל טורניר ברצלונה | AFP

"השור ממיורקה" גבר 1:6, 3:6 על בן ארצו גיירמו גארסיה לופז (69) והגיע ל-40 מערכות ברציפות ללא הפסד על חימר. היריב בשלב הבא: מרטין קילזן המפתיע (140). גם ת'ים ודימיטרוב עלו

(גודל טקסט)

שלב שמינית הגמר בטורניר ה-ATP בברצלונה נערך היום (חמישי), כאשר במשחק הראשון ניצח המדורג 7 דומיניק ת'ים לשלב הבא. אחריו השיגו את הכרטיס מרטין קילזן, סטפאנוס ציציפאס והמדורג 5 בעולם, גריגור דימיטרוב. שעה לאחר מכן, אף אחד לא הופתע כאשר הטניסאי הטוב בעולם רפאל נדאל ניצח בדרבי ספרדי את גיירמו גארסיה לופז (69). כעת: דויד גופן נגד קארן קצ'נוב.

לופז לא היה תחרות למלך החימר מהרגע הראשון, וזה לקח בסך הכל שמונים דקות בשביל שנדאל ישבור חמש פעמים, כשהוא מספיק בדרך כמעט לאבד יתרון 0:4 במערכה השנייה אך לבסוף לנצח 2:6, 4:6 ולעלות לחצי הגמר. נדאל הרחיב את השיא העולמי אותו הוא מחזיק של מערכות על חימר ללא הפסד, שיא שכעת עומד על 40 עגול ויפה. הוא יפגוש שם את מרטין קילזן (140), שהפתיע תוך שעה ורבע את פליסאנו לופז (30) 2:6, 4:6.

ת'ים גבר בצהריים על יוזף קובאליק (146) בשתי מערכות. בראשונה הסלובקי עוד נלחם, שבר פעמיים וכפה שובר שוויון בדרך ל-6:7, אך בשניה נגמר לו הכוח והוא איפשר לאוסטרי להביס אותו בקלילות 2:6 בדרך לחוצי הגמר. ת'ים יפגוש שם את סטפאנוס ציציפאס היווני (63), שניצח את אלברט ראמוס וינולאס (40) 4:6, 5:7.

בינתיים, גריגור דימיטרוב הבולגרי לא ממש דילג בקלילות מעל מאלק ג'נזירי (88) מטוניסיה, במשחק שארך כמעט שלוש שעות. במערכה הראשונה המדורג 5 עוד הצליח לשבור לקראת הסוף כדי להשיג ניצחון 5:7, אבל בשנייה נרדם ואיפשר ליריבו לשבור פעמיים כולל 0:40 לטוניסאי במשחקון האחרון שנעל את המערכה בתוצאה 3:6. גם במערכה השלישית זה לא הלך חלק, ובמצב של 6:6 עם שבירה אחת לכל אחד השניים הלכו לשובר שוויון מותח שגמר לבסוף ב-8:10 לבולגרי ועלייה לרבע הגמר. יריבו כעת הוא פאבלו קארנו בוסטה (11) מספרד, שגם הוא נזקק לשובר שוויון מול אדריאן מנארינו (27) הצרפתי בו ניצח לבסוף 6:8 ו-2:6, 6:4, 6:7 בסיכום הכללי.

ת'ים. טורניר מצוין שלו (Gettyimages)
ת'ים. טורניר מצוין שלו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי