ווימלבדון: פדרר עלה לסיבוב השלישי, ווזניאקי הודחה

פדרר
פדרר | Gettyimages

השוויצרי גבר על לוקאש לקו הסלובקי בשלוש מערכות עם 4:6 4:6 1:6, הדנית הודחה כבר בסיבוב השני על ידי מקרובה הרוסייה, בשאר המשחקים ראוניץ' (32) גבר על מילמן ויפגוש את נובאק (171) שהפתיע את פוי (19)

(גודל טקסט)

קרוליין ווזניאקיון נפתח היום (רביעי) עם ללא יותר מדי הפתעות. המסע של רוג'ר פדרר (ראשון בטורניר ושני בעולם) בהגנה על התואר נמשך עם עוד ניצחון קליל – הפעם 4:6, 4:6, 1:6 על לוקאש לאקו הסלובקי (73 בעולם). בנוסף,  מילוש ראוניץ' גבר על ג'ון מילמן בשלוש מערכות גם הוא. בנשים, מדיסון קיז המשיכה את השנה הנהדרת שלה ועלתה בקלות לסיבוב השלישי.

ראוניץ' (32) גבר בשלוש מערכות מול מילמן (56), אך בכולן נזקק לשובר שוויון על מנת להשיג את ההכרעה. אחרי שאיש מהם לא נשבר במערכה הראשונה, שובר השוויון הסתיים ב-4:7 לקנדי. במערכה השנייה ראוניץ' שבר ועלה ל-3:5, אבל מילמן שבר בחזרה וגרר שובר שוויון נוסף שהסתיים גם הוא ב-4:7. המערכה השלישית היתה זהה לראשונה, כאשר כל אחד מהטניסאים שמר על ההגשות שלו ושוב הלכו השניים להכרעה צמודה, ושוב שובר השוויון הסתיים באותה תוצאה וראוניץ' עלה עם 6:7, 6:7, 6:7.

הפתעת היום הגיעה מכיוונו של דניס נובאק (171) שעלה מהמוקדמות ופגש את המדורג 19 לוקאס פוי. האוסטרי לא פחד מהטניסאי הבכיר ולא נפל ממנו בשום שלב במשחק, כשהוא מנצח את הצרפתי בשתי המערכות הראשונות 4:6 ו-2:6, והיה קרוב לסיים את המשחק כבר במערכה השלישית, אך פוי הצליח לסחוט שובר שוויון ניצח בקושי 8:10. הוא התעודד מהניצחון במערכה השלישית כדי לשבור פעמיים ברביעית, לנצח אותה 3:6 ולהשיג שוויון 2:2, אבל התעייף כשהמשחק התקרב לסיום שעתו השלישית ונובאק מחץ אותו 6:2 ו-2:3 בסיכום. נובאק יפגוש את ראוניץ' בסיבוב השלישי לקרב מסקרן.

במשחק נוסף שהתקיים, איבן קרלוביץ נכנע לגרמני יאן-לנארד שטרוף כשמערכה החמישית הייתה מותחת במיוחד כשכל אחד מהשחקנים שומר על ההגשות עד למשחקון ה-24 בו נשבר הצליח שטרוף לשבור את הגשותיו של קרלוביץ', אחד המגישים הטובים בסבב ולנצח את הקרואטי ולעלות לשלב הבא. המשחק בין גווידו פלה הארגנטינאי למריו צ'יל'ץ' הופסק במצב של 0:2 במערכות לקרואטי המדורג חמישי בעולם עקב גשם.

מילוש ראוניץ' (Gettyimages)
מילוש ראוניץ' (Gettyimages)

תוצאות נוספות
גיירמו גארסיה לופז (65) – דניל מדבדב (67) 6:3, 6:4, 6:2
סאם קווארי (13) – סרגיי סטחובסקי (109) 6:7, 3:6, 3:6

נשים: ווזניאקי הודחה, וויליאמס וקיז עלו
ההפתעה הגדולה שנרשמה ביום המשחקים היום היא ללא ספק הדחתה של המדורגת שנייה קרוליין ווזניאקי. הדנית, שעוד שבוע בדיוק תחגוג 28, הולכת הביתה מוקדם מהצפוי אחרי הפסד 2:1 לאקטרינה מקרובה הרוסייה המדורגת 35 בעולם
קיז (11) לא התקשתה מול לוקסיקה קומקום (91) והביסה את התאילנדית 4:6, 3:6 תוך שעה ו-18 דקות. למרות שהיתה הראשונה להישבר, הצליחה האמריקאית המוכשרת לחזור מפיגור ולנצח במערכה הראשונה, ומשם למערכה שנייה חלקה. קיז תפגוש בסיבוב הבא את יבגניה רודינה (120), שגברה על סוראנה-מיכאלה סירסטי (51) 6:1, 3:6, 3:6.

ונוס וויליאמס (9) נשברה כבר בהגשה הראשונה שלה מול אלכסנדרה דולגרו (141), משם לא הצליחה לחזור והפסידה במערכה הראשונה 6:4. היא חזרה לעצמה במערכה השנייה והשלישית, הביסה את יריבתה 0:6 ו-1:6 ויכולה לנשום לרווחה עם העפלה לסיבוב השלישי.

  ווזניאקי. הולכת הבייתה (gettyimages)
ווזניאקי. הולכת הביתה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי