פדרר הודח, נדאל מול דג'וקוביץ' בחצי גמר ווימבלדון

קווין אנדרסון
קווין אנדרסון | AFP

למרות שפיגר 2:0 במערכות, אנדרסון חזר לחיים וגבר 11:13 על האלוף המכהן בסט המכריע והוא ישחק מול איזנר שהפתיע את ראוניץ'. הסרבי הכניע את נישיקורי בתום ארבע מערכות ויפגוש את הספרדי שגבר על דל פוטרו

(גודל טקסט)

רבעי הגמר בווימבלדון יצאו היום (רביעי) לדרך כשבמוקד נרשמה סנסציה כשקווין אנדרסון המדורג שמיני הדיח את רוג'ר פדרר בחמש מערכות, אחרי שכבר היה בפיגור 2:0. מוקדם יותר הראשון שהבטיח את מקומו בין ארבע האחרונים הוא נובאק ג'וקוביץ' והוא ישחק מול רפאל נדאל בעוד ג'ון איזנר יפגוש את  הדרום אפריקאי.

זה דווקא התחיל טוב עבור השוויצרי שזכה אשתקד בטורניר, והוא כבר היה ביתרון של שתי מערכות (2:6, 6:7), אך אז הפסיד 7:5 בשלישית, במה שהיה ההפסד הראשון שלו בסט מאז חצי הגמר בווימבלדון ב-2016, מה שקטע רצף של 34 מערכות ברציפות ללא הפסד. הדרום אפריקאי השווה ל-2:2 עם 4:6 בסט הרביעי. החמישי כבר היה צמוד במיוחד כשכל אחד מהטניסאים ניצח מערכה. פדרר הוביל 10:11, אך אנדרסון הצליח להשוות, עלה ל-11:12 ובסופו של דבר ניצח 11:13 בתום ארבע שעות ו-17 דקות.

"נולה" לא הגיע למעמד חצי הגמר בשנתיים הקודמות, בשנה שעברה סיים את דרכו ברבע הגמר, אבל היום גבר על המדורג 28 בעולם קיי נישיקורי היפני בתום ארבע מערכות, 3:6, 6:3, 2:6, 2:6 וכעת ימתין למנצח במשחק המרכזי ברבע הגמר בין "השור ממאיורקה" המדורג ראשון בעולם לבין הארגנטיני המדורג רביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי