הקאמבק של סרינה: וויליאמס תשחק בגמר ווימבלדון מול קארבר

סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס | Gettyimages

האמריקאית רושמת גמר ראשון מאז שבה מחופשת הלידה, אחרי 2:6, 4:6 על גורגס. יריבתה הגרמניה בגמר עלתה אחרי שניצחה את אוסטפנקו 3:6, 3:6

(גודל טקסט)
הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס, עלתה אחר הצהריים (חמישי) לגמר ראשון מאז חזרה מחופשת הלידה שלה, כשגברה בחצי הגמר בווימבלדון על יוליה גורגס מגרמניה המדורגת 13 בעולם, 2:6, 4:6, והיא תפגוש בקרב על התואר, בשבת אחר הצהריים, את הגרמנייה אנג'ליק קרבר. סרינה הגיעה לטורניר מהמקום 181 בעולם אליו התדרדרה בגלל חופשת הלידה שלה. זה יהיה הגמר העשירי שלה בלונדון, שם היא ניצחה שבע פעמים והפסידה פעמיים.


קרבר לעומתה, העפילה לגמר אחרי שגברה בחצי הגמר 3:6, 3:6 על ילנה אוסטפנקו. הגרמנייה תשחק בגמר ווימבלדון בפעם השנייה בקריירה שלה. היום (חמישי) היא לא התקשתה מול אוסטפנקו, וניצחה אותה בשתי מערכות בתוך שעה ותשע דקות.


קרבר, שהייתה מדורגת ראשונה בעולם רק לפני שנתיים, חזרה השנה לטופ העולמי, הגיעה לחצי גמר אליפות אוסטרליה ולרבע הגמר ברולאן גארוס. בכל חמשת משחקיה עד כה בווימבלדון, היא איבדה מערכה אחת בלבד וגם בחצי הגמר היא נראתה נהדר.

The last time @serenawilliams and @AngeliqueKerber met at #Wimbledonpic.twitter.com/BhP06WHFVR

— Wimbledon (@Wimbledon) 12 ביולי 2018

Inspirational.

314 days after becoming a mother, @serenawilliams moves to within one match of tennis history #Wimbledonpic.twitter.com/gpoHwoXuXl

— Wimbledon (@Wimbledon) 12 ביולי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי