אנג'ליק קרבר אלופת ווימבלדון אחרי 0:2 על סרינה וויליאמס בגמר

אנג'ליק קרבר
אנג'ליק קרבר | Gettyimages

הגרמנייה המדורגת עשירית בעולם, זכתה בטורניר היוקרתי כשניצחה בשתי מערכות, 3:6, 3:6 את האמריקאית שעשתה קאמבק גדול מאז חופשת הלידה שלה. המנצחת תעלה למקום הרביעי בדירוג העולמי

(גודל טקסט)

הטניסאית הגרמניה, אנג'ליק קרבר בת ה-30, רשמה הערב (שבת) הישג ענק נוסף בקריירה שלה. היא זכתה בטורניר ווימבלדון בפעם הראשונה ובתואר הגרנד סלאם השלישי שלה אחרי אליפות אוסטרליה וארצות הברית, עם 3:6, 3:6 על סרינה וויליאמס בגמר בתום שעה ושבע דקות. קרבר, שהפסידה בגמר ווימבלדון 2016 לסרינה וויליאמס, פגשה היום שוב את האמריקאית וגמלה לה, בגדול.


המנצחת הפכה לגרמנייה הראשונה שזוכה בווימבלדון מאז שטפי גראף שזכתה בתואר בפעם האחרונה ב-1996. קרבר היא גם הגרמנייה השנייה בסך הכול שזוכה בטורניר. היריבה, סרינה וויליאמס, ששבה מחופשת לידה לא קלה, המשיכה בקאמבק האישי וכבר בטורניר הרביעי מאז חזרה, היא הצליחה להגיע לגמר ולרשום טורניר מרשים מבחינתה. את תואר הגרנד סלאם ה-24 שלה, היא תחפש במקום אחר, אולי עוד השנה.


קרבר תעלה בעקבות זכייתה למקום הרביעי בעולם. היא השיגה בעקבות ניצחונה 2,000 נקודות דירוג ו-2.25 מיליון ליש"ט. וויליאמס הסתפקה ב-1,200 נקודות דירוג ו-1.125 מיליון ליש"ט.



נציגות בית המלוכה. קייט מידלטון ומייגן מרקל צופות בגמר הנשים (gettyimages)


מערכה ראשונה – 3:6 לקרבר

כבר מהפתיחה, קרבר ניסתה להריץ את האמריקאית מצד לצד. סרינה לעומתה, נראתה כבדה, נשברה במשחקון הראשון ונקלעה לפיגור 2:0. אלא שאז ביצעה הגרמנייה כמה טעויות בלתי מחויבות שהובילו לשוויון ומייד ל-2:3 לזכות וויליאמס. קרבר השוותה ל-3:3 ובמשחקון השביעי הצליחה להשיג שבירה שנייה שהעלתה אותה ל-3:4. קרבר שמרה על ההגשות שלה ושברה בפעם השלישית את סרינה, בדרך לניצחון 3:6 במערכה.



סרינה וויליאמס. קרבר הייתה גדולה עליה בגמר (gettyimages)

מערכה שנייה – 3:6 לקרבר 

המערכה נפתחה כהמשך ישיר לקודמתה, כשקרבר לא התקשתה ועלתה ליתרון 0:1. וויליאמס שמרה על ההגשות שלה והשוותה ל-1:1. שתי השחקניות שמרו על ההגשות שלהן בדרך ל-2:2. במשחקון החמישי הגרמנייה עלתה ל-2:3. קרבר ניצלה את המומנטום, עלתה ל-15:40 על ההגשה של האמריקנית, קרבר שברה ועלתה ל-2:4 ול-2:5 מהיר.  האמריקאית לא ויתרה וצימקה ל-5:3, קרבר התעלתה וניצחה 3:6, בדרך ל-0:2 במשחק כולו ולזכייה בטורניר היוקרתי.



הזוכה והמפסידה. הישג מרשים לקרבר (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי