אליפות ארצות הברית הפתוחה: נדאל מול פרר בסיבוב הראשון

רפאל נדאל
רפאל נדאל | AFP

השור הספרדי יתחיל במסע להגנה על התואר כשיפגוש את בן ארצו בתחילת טורניר הגרנד סלאם שיתחיל ביום שני הקרוב, פדרר יפתח מול פוקסוביץ' ההונגרי וצפוי לפגוש ברבע הגמר את ג'וקוביץ', שיפתח מול נישיאוקה

(גודל טקסט)
אליפות ארצות הברית הפתוחה, אחד הטורנירים היוקרתיים בסבב הטניס העולמי יצא לדרך ביום שני הקרוב כשהערב (חמישי) נערכה הגרלת הסיבוב הראשון של טורניר הגרנד סלאם.


במשחק המרכזי בסיבוב הראשון, המדורג ראשון בעולם ואלוף השנה שעברה, יתחיל במסע להגנה על התואר מול בן ארצו, דוד פרר. השניים כבר נפגשו 30 פעמים בעבר והמאזן עומד על 24 ניצחונות של נדאל לעומת שישה של פרר.


רוג'ר פדרר, אלוף הטורניר חמש פעמים בעבר, כשזכייתו האחרונה הייתה לפני עשור בדיוק, יפתח את הטורניר מול מרטון פוקסוביץ' ההונגרי, המדורג 40 בעולם. השווייצרי צפוי לפגוש את נובאק ג'וקוביץ', שיתמודד בסיבוב הראשון מול היפני יושיהיטו נישיאוקה, בשלב רבע הגמר. הסרבי מצידו, מגיע אחרי הזכייה בטורניר סינסינטי שהפכה אותו לראשון בהיסטוריה שזוכה ב"גולדן מאסטרס".


משחק אטרקטיבי נוסף שחובבי הענף צפויים לקבל הוא בין חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי שיפגוש שחקן מהמוקדמות בסיבוב הראשון, לבין אנדי מארי, כבר בסיבוב השלישי. בזווית הישראלית, דודי סלע, שלקח פסק זמן ממשחק בתקופה האחרונה, לא ייקח חלק בטורניר המוקדמות ובכך לישראל לא יהיה למעשה נציג בטורניר הגברים היחידים.


אצל הנשים, סימונה האלפ המדורגת ראשונה בעולם תפגוש את קאיה קנאפי המדורגת 46, אלופת השנה שעברה, סלואן סטיבנס, תתמודד מול יבגניה רודינה. סרנה וויליאמס עשויה לפגוש את אחותה ונוס בסיבוב השלישי, כשהמנצחת מביניהן צפויה לפגוש את האלפ.



דודי סלע. לקח הפסקה מטניס (AFP)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי