יוליה גלושקו העפילה לסיבוב השלישי במוקדמות אליפות ארה"ב

יוליה גלושקו
יוליה גלושקו | Gettyimages

הטניסאית הבכירה של ישראל (162) גברה על ויקטוריה גולוביץ' (106) משווייץ 2:6, 5:7 אחרי קאמבק מרשים במערכה השנייה ורחוקה משחק אחד מהתמודדות בגראנד סלאם שיחל בשבוע הבא. היריבה: אנסטסיה פוטאפובה (135)

(גודל טקסט)

יוליה גלושקו ממשיכה בתקופה הטובה שלה, והלילה (בין חמישי לשישי) העפילה לסיבוב השלישי והאחרון במוקדמות אליפות ארצות הברית הפתוחה. הטניסאית הישראלית המדורגת 162 בעולם גברה על השווייצרית ויקטוריה גולוביץ' (106) 2:6, 5:7 והיא רחוקה ניצחון אחד מהעפלה לגראנד סלאם היוקרתי.

גלושקו פתחה מצוין עם שבירה כבר במשחקון הראשון, ולא נבהלה גם כאשר גולוביץ' שברה בחזרה והשוותה ל-2:2. הטניסאית הבכירה של ישראל שברה פעמיים ברציפות כדי לסיים את המערכה הראשונה עם ניצחון 2:6 תוך 42 דקות. המערכה השנייה היתה קשה יותר, וגלושקו איבדה את ההגשה הראשונה שלה, אך הצליחה לחזור מפיגור 2:5 עם חמישה משחקונים מצוינים ברציפות כדי לנצח 5:7 ו-0:2 בסיכום.

יריבתה בסיבוב השלישי היא הרוסייה אנסטסיה פוטאפובה (135), מולה תתמודד הערב באיזור השעה 19:30 שעון ישראל. אליפות ארה"ב הפתוחה תצא לדרך ביום שני הקרוב כשאת מרכז תשומת הלב יתפסו, כרגיל, רפאל נדאל ורוג'ר פדרר. השווייצרי יחזור למקום הראשון בעולם אם יזכה בטורניר ונדאל יודח לפני חצי הגמר. בנוסף, סרינה וויליאמס תנסה להשוות את שיאה של מרגרט קורט ולזכות בתואר גראנד סלאם מס' 24, בנוסף לקביעת שיא של שבע זכיות באליפות ארה"ב.

סרינה. תיכנס להיסטוריה? (Gettyimages)
סרינה. תיכנס להיסטוריה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי