ג'וקוביץ' עלה לסיבוב השני בארה"ב, גם ווזניאקי וזברב

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | AFP

הטניסאי שכבר טיפס למקום השישי בעולם עשה את המוטל עליו למרות שאיבד מערכה, וניצח את מרטון פוקסוביץ' (41) 3:6, 6:3, 4:6, 0:6. המדורג רביעי הביס את פולנסקי, המדורגת שנייה דילגה מעל סטוסור

(גודל טקסט)

הסיבוב הראשון באליפות ארצות הבאית הפתוחה ממשיך היום (שלישי) ואחרי הדרמה אתמול הולילה, במסגרתה המדורגת ראשונה בעולם סימונה האלפ הודחה ורפאל נדאל עלה על חשבון דויד פרר שפרש, עוד כמה מהטניסאים הטובים בעולם המשיכו את המסע שלהם לעבר תואר גראנד סלאם נכסף.

השם הגדול הראשון להשיג את הכרטיס לסיבוב השני היה הצרפתי רישאר גאסקה (25), שדורג בשיאו בעשירייה הראשונה. הוא לא התקשה מול היפני יואיצ'י סוגיטה (91) והביס אותו 3:6, 1:6, 3:6. הוא יפגוש בשלב הבא את לאסלו ג'רה הסרבי, המדורג רק שני מקומות מעל סוגיטה. מארין צ'יליץ' (7) הוביל 0:2 במערכות על מריוס קופיל (82), לאחר 5:7 ו-1:6 קלים, ובמצב של 1:1 במערכה השלישית הרומני נפצע ונאלץ לפרוש.

נובאק ג'וקוביץ', שכרגע מדורג שישי לאחר הטיפוס המטאורי שעשה בחודשים האחרונים בחזרה שלו לצמרת העולמית, גבר על מרטון פוסקוביץ' (41) אחרי ארבע מערכות שארכו שלוש שעות ודקה. הסרבי הסתפק בשבירה אחת בלבד במערכה הראשונה, ונשבר בעצמו בשנייה כדי להוביל למצב של 1:1 מפתיע, ובמערכה השלישית פוקסוביץ' אף עלה ליתרון 2:4, אבל ג'וקוביץ' שבר פעמיים וחזר לניצחון 4:6. ברביעית כבר נגמר להונגרי הכוח וג'וקוביץ' גמר את הסיפור עם 0:6 קליל על מנת לעלות לסיבוב השני.

המדורג רביעי אלכסנדר זברב, לעומת זאת, לא נזקק ליותר משעה ו-37 דקות כדי לפרק את פטר פולנסקי הקנדי (119) בשלוש מערכות חד צדדיות. ילד הפלא הגרמני לא איבד הגשה אחת ושבר פעמיים בכל מערכה כדי לנצח 2:6, 1:6, 2:6 ולעבור שלב בניסיון לזכות בגראנד סלאם ראשון בקריירה. 

ווזניאקי. הפםייבוריטית לעצור את וויליאמס (Gettyimages)
ווזניאקי. הפייבוריטית לעצור את וויליאמס (AFP)

בנשים, אחרי ההדחה של האלפ נותרה קרולין ווזניאקי (2) הטנסיאית הבכירה בטורניר, לאחר שהעפילה לסיבוב השני עם 3:6, 2:6 חלק על סמנת'ה סטוסור (64) שפרצה לעולם הטניס עם זכייה בטורניר הזה לפני שבע שנים. המדורגת חמישית פטרה קביטובה גברה 1:6, 4:6 על יאנינה ויקמאייר (94) הבלגית, אבל המדורגת עשירית ילנה אוסטפנקו הזיעה מול אנדראה פטקוביץ' (89) ועלתה רק לאחר 4:6, 6:4, 5:7 בתום שעתיים ו-19 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי