פדרר עלה לשמינית גמר ארה"ב לאחר 4:6, 1:6 5:7 על קיריוס

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | AFP

ניצחון קל בשלוש מערכות תוך שעה נתן לפנומן השווייצרי כרטיס לשלב הבא בגראנד סלאם על חשבון האוסטרלי. סנסציית ענק בנשים לאחר שמארטקה וונדרסובה (103) בת ה-19 גברה על קיקי ברטנס (13)

(גודל טקסט)

אליפות ארה"ב הפתוחה נמשכת היום (שבת) עם משחקי הסיבוב השלישי ובמרכזם רוג'ר פדרר במסעו חזרה לעבר המקום הראשון בדירוג העולמי. הוא ניצח בקלות את ניק קיריוס האוסטרלי (30) בשלוש מערכות ועלה לשמינית הגמר בלי בעיה.

תוך שעה פדרר כבר הוביל בשתי מערכות, לאחר 4:6 ו-1:6 קלילות, ורק במערכה השלישית הוא נתקל בהתנגדות מצד האוסטרלי, ששמר על ההגשות שלו עד למצב של 5:5. ברגע קריטי במשחק פדרר הצליח לשבור, ובהגשה הבאה שלו ניצח 5:7 כדי לקבוע עוד שמינית גמר גראנד סלאם.

ג'ון מילמן (55) היה הראשון בסשן הנוכחי להשיג את הכרטיס לשמינית הגמר, כשגבר על מיכאיל קוקושקין (84) 1:3 לאחר קרוב לשלוש שעות. מילמן נשבר כבר בהגשה הראשונה שלו, אך הצליח לשבור שלוש פעמים בהמשך המערכה כדי להשיג 4:6 קשה. הוא איבד את ההגשה גם במשחקון הראשון של המערכה השנייה, אלא שבה הוא לא הצליח להפוך והפסיד בתוצאה זהה למערכה הקודמת. המערכה השלישית והרביעית הלכו יותר בכיוון שלו, והוא שבר בכל אחת מהן שלוש פעמים כדי לנצח 1:6 ו-3:6 בהתאמה ולעלות לשלב הבא.

וונדרסובה. כישרון עולה (AFP)
וונדרסובה. כישרון עולה (AFP)

נשים: סנסציה מאת נערת הפלא של הטניס הצ'כי
היום התחיל עם הפתעה ענקית, כשקיקי ברטנס (13) הודחה על ידי מארקטה וונדרוסובה (103). ברטנס, שהיתה אחת הפייבוריטיות להגיע רחוק בטורניר, כבר הובילה במערכה הראשונה 3:5 אך נשברה ונגררה לשובר שוויון, שם הפסידה 7:4 ו-7:6 במערכה. בשנייה שוב השיגה וונדרוסובה שבירה, כבר במשחקון הראשון, אבל ההולנדית הצליחה להחזיר עם שלוש שבירות רצופות בדרך ל-2:6 קל. המערכה השלישית נגררה גם היא לשובר שוויון, בו הביסה הצ'כית בת ה-19 את ברטנס העייפה 1:7 ועלתה לשמינית הגמר לאחר 1:2 בסיכום שתי המערכות.

מאוחר יותר, מדיסון קיז (14) עשתה את המצופה ממנה כשניצחה את אלכסנדרה קרוניצ' (49) 6:4, 1:6, 2:6.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי