ג'וקוביץ' יפגוש את נישיקורי בחצי הגמר, אוסקה את קיז

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | AFP

אחרי חמש מערכות, המדורג 19 הדיח את צ'יליץ' (7) והעפיל בפעם השלישית לארבעת האחרונים, שם ימתין לו "נולה" שעצר את דרכו המפתיעה של מילמן. בנשים, היפנית הצעירה תפגוש את האמריקאית שחלפה על פני סוארס נבארו

(גודל טקסט)
אליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס מתקרבת לשלבי ההכרעה ואמש (רביעי) יפן השתלטה על התחרות: במשחק הראשון רשמה נעמי אוסקה את ההישג הגדול בקריירה שלה כשהעפילה לחצי גמר הטורניר היוקרתי, בפעם הראשונה בקריירה שלה בשלב המתקדם של כל גראנד סלאם, ומאוחר יותר הפתיע קאי נישיקורי שבגיל 28 נמצא בכושר מעולה את מארין צ'יליץ' בדרך לחצי הגמר השלישי שלו על המשטח הקשה.


לאחר שהקרב בין רפאל נדאל לדומיניק ת'ים הלילה נמשך יותר מארבע שעות, אוסקה (19) נזקקה לפחות משעה כדי להביס את לסיה צורנקו (36) 1:6 1:6 מוחץ מבלי שאיבדה הגשה אחת לאורך המשחק. היא שברה פעמיים במערכה הראשונה ושלוש במערכה השנייה כדי להעפיל לשלב הבא, שם תפגוש את  מדיסון קיז (14) שגברה 4:6, 3:6 על קרלה סוארס נבארו (24) תוך שעה ו-24 דקות.


בגברים, מארין צ'יליץ' היה אמור לעבור את נישיקורי, אך גילה שהמדורג 19 הוא יריב קשה משחשב. אחרי שניצח בקלות 2:6 במערכה הראשונה, הפסיד הקרואטי שתי מערכות צמודות 6:4 ו-7:6(5), אך הצליח לסחוט שוויון עם 4:6 במערכה איכותית של טניס מעולה. את המערכה החמישית והמכרעת פתח נישיקורי טוב יותר ועלה ל-1:4, אך צ'יליץ' הצליח לחזור ורק במצב של 4:5 הצליח היפני לשבור ולנצח את הקרואטי במפגש ה-15 בין השניים (המאזן הוא 9-6 לנישיקורי).


במהלך הלילה כבר נקבע יריבו של נישיקורי וזה יהיה לא אחר מנובאק ג'וקוביץ', הסרבי (6 בעולם) לא התקשה להכניע את המדורג 55 ג'ון מילמן, מי שהדהים את רוג'ר פדרר בסיבוב שעבר, וניצח 3:6, 4:6, 4:6 במשחק שארך קרוב לשלוש שעות. זו תהיה הופעתו ה-11 ברצף של "נולה" במעמד (להוציא את השנה שעברה בה לא השתתף) והוא יקווה לסיים את התחרות עם הנפת התואר בפעם השלישית, האוסטרי יסתפק במחמאות על טורניר נהדר.

Summertime, and the livin' is easy…

@DjokerNole#USOpenpic.twitter.com/eyzvyDekiM

— US Open Tennis (@usopen) September 6, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי