סרינה בכתה וריסקה מחבט, אוסקה זכתה באליפות ארה"ב

נאומי אוסקה
נאומי אוסקה | האתר הרשמי

האמריקאית איבדה את העשתונות, התעמתה עם השופט לאחר שקראה לו "גנב" והובילה להפסקת המשחק. היפנית בת ה-20 קטפה את התואר בהופעתה הראשונה אי פעם בגמר גרנד סלאם עם 2:6, 4:6

(גודל טקסט)
נאומי אוסקה (20) זכתה הלילה (בין שבת לראשון) באליפות ארצות הברית הפתוחה לאחר שהדהימה את סרינה וויליאמס עם ניצחון חלק בשתי מערכות 2:6, 4:6. בסיום המשחק, היפנית, שגברה על השחקנית אותה העריצה מגיל צעיר, לא הצליחה לעצור את הדמעות בעוד האמריקאית העצבנית ניגשה אל עבר השופט וסיננה "אתה חייב לי התנצלות".


הטניסיאת בת ה-38 קיוותה לזכות בתואר גרנד סלאם בפעם ה-24 בקריירה ולאחר שלא הצליחה לעשות זאת היא התפרקה, נקלעה לסערת רגשות והתעמתה עם השופט. בפתיחת המערכה השנייה האמריקאית ספגה אזהרה על כך שנוצר קשר בינה לבין המאמן שלה, דבר שהוכח כנכון הודות למצלמות הטלוויזיה. סרינה פנתה לשופט והבהירה: "אני לא רמאית. אני אעדיף להפסיד ולא לרמות". 


 

התסכול שלט בסרינה באותם רגעים והיא שברה את המחבט בעצבים. בשלב הזה האמריקאית הובילה 1:3, נשברה על ידי היפנית ונענשה בהפחתת נקודה. ההחלטה של צוות השיפוט גרמה לטניסאית הוותיקה לאבד את העשתונות. היא ניגשה לעברו פעם נוספת וסיננה: "יש לי ילדה בת שנה, אני לא רמאית, אתה גנב".


מאותו רגע המשחק הלך לכיוונה של אוסקה, שזכתה בשלושה משחקונים ברציפות. סרינה לא הצליחה לעצור את עצמה, פרצה בבכי וצעקה על השופט: "אתה חייב לי התנצלות". השופט בתגובה העניש אותה במשחקון. היפנית, מבלי להגיש, עלתה ל-3:5 והאמריקאית איבדה את זה. היא הזמינה את השופט האחראי, הובילה להפסקת המשחק והחלה לבכות. אוסקה עשתה את שלה, זכתה בנקודה והניפה את הגרנד סלאם הראשון בתולדותיה בתום גמר סוער שלא יישכח זמן רב.

 

.@Naomi_Osaka_ makes her childhood dreams come true!

Defeats Serena Williams to claim the @usopen title–>https://t.co/v6mbjuvrKdpic.twitter.com/G6s3dDqVmM

— WTA (@WTA) September 8, 2018

Serena Williams after getting penalized because she called judge a "thief" "There;s a a lot of men who have said things and because they are men nothing happens to them"…. pic.twitter.com/t2Xl1Y8ys2

— bkoD (@bkod4) September 8, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי