לאחר ההתפרצות בגמר: סרינה וויליאמס נקנסה ב-17 אלף דולר

סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס | AFP

אחרי שאיבדה שליטה בהפסד 2:6, 4:6 לנעמי אוסקה בגמר הגראנד סלאם והתפרצה על השופט, הטניסאית הוותיקה ספגה עונש קל יחסית מהתאחדות ה-WTA

(גודל טקסט)
נעמי אוסקה אומנם הייתה זו שזכתה באליפות ארצות הברית הפתוחה, אך מי שגנבה את ההצגה הייתה ללא ספק המפסידה סרינה וויליאמס שלא הצליחה לעצור את עצמה, ובין השאר פרצה בבכי וצעקה על השופט: "אתה חייב לי התנצלות" וכינתה אותו "גנב". מאוחר יותר היום (ראשון) נקבע עונשה של וויליאמס, שתידרש לשלם קנס של 17,000 דולר.


במסיבת העיתונאים לאחר המשחק אמרה וויליאמס: "ראיתי כבר הרבה שחקנים גברים מכנים שופטים בכל מיני שמות, זה גרם לי להרגיש שזו הייתה תגובה סקסיסטית. הוא מעולם לא היה לוקח נקודה מגבר בגלל שהוא קרא לו 'גנב'. אני נלחמת כאן על זכויות הנשים לשוויון ואמשיך להיאבק עבור נשים ולהילחם על שוויון, כמו למשל שאליז קורנה תוכל להוריד חולצה בלי לספוג קנס".


מאמנה של הטניסאית, פטריק מורטוגלו, צייץ לאחר מכן: "הכוכב היה שוב השופט. בפעם השנייה באליפות ארה"ב הפתוחה ושלישית עבור סרינה בגמר האליפות. האם יש לאפשר להם להשפיע על תוצאת המשחק? מתי נחליט שזה לא צריך לקרות שוב?"


The star of the show has been once again the chair umpire. Second time in this US Open and third time for Serena in a US Open Final. Should they be allowed have an influence on the result of a match ? When do we decide that this should never happen again ?

— PMo (@pmouratoglou) September 8, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי