אינדיאן וולס: רפאל נדאל פרש מחצי הגמר נגד פדרר

רפאל נדאל
רפאל נדאל | AFP

המדורג מספר 2 בעולם פרש מהטורניר בעקבות פציעה בברך הימנית ממנה סבל מאז רבע הגמר נגד קארן חצ'רנוב, שעות אחדות לפני ה'קלאסיקו' נגד השוויצרי

(גודל טקסט)
רפאל נדאל פרש מחצי גמר טורניר אינדיאן וולס בעקבות פציעה בברך ממנה סבל מאז רבע הגמר נגד קארן חצ'רנוב. הספרדי סבל מחוסר נוחות במשחק הקודם בעקבות הפציעה, ולאחר האימון המסכם הבוקר (שבת) הודיע שלא ישחק ב'קלאסיקו' נגד רוג'ר פדרר.


"קשה לי לקבל את כל הפציעות שאני עובר בקריירה שלי" אמר נדאל. "המטרה שלי היא להיות בריא כמה שיותר שבועות כדי שאוכל להמשיך ולשחק ברמה הגבוהה ביותר". הספרדי לא ישחק גם בטורניר ה'מאסטרס 1000' שייערך במיאמי בשבוע הבא. 


"לפעמים אני עצוב כי אני מרגיש בחוסר יתרון נגד כל היריבים שלי. התחממתי הבוקר והרגשתי שהברך שלי לא מספיק בריאה כדי לשחק. אני אמשיך לעשות את הדברים שעבדו לי וקיבלתי את העובדה שלפעמים דברים לא מסתדרים. לא הכל תלוי בי. כשהדברים תלויים בי, אני מרגיש שאני עושה עבודה טובה. בדברים שאני לא יכול לשלוט, אני לא יכול לשלוט". סיכם נדאל המאוכזב.




BREAKING@RafaelNadal announces that he will withdraw from his semifinal match against @RogerFederer.#BNPPO19pic.twitter.com/SGnPIuxBzX

— Tennis Channel (@TennisChannel) March 16, 2019


פדרר ונדאל, שזכו ביחד ב-37 גרנד סלאמים, לא נפגשו בטורניר רשמי מאז גמר שנחאי בשנת 2017. השוויצרי ניצח את כל חמשת המשחקים האחרונים בין השניים. בעקבות הפרישה, פדרר יקבל מנוחה עד הגמר שם יפגוש את המנצח בחצי הגמר השני בין מילוש ראוניץ' לדומיניק ת'ים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי