צפו בתקציר: נדאל העפיל לחצי גמר רומא, פדרר נאלץ לפרוש

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | AFP

הטניסאי השוויצרי סובל מפציעה ברגלו הימנית, שבוע וחצי לפני פתיחת רולאן גארוס. הכוכב הספרדי ניצח 4:6, 0:6 את ורדסקו. גם אוסקה היפנית, שסובלת מפציעה בידה, נאלצה לפרוש

(גודל טקסט)

רוג'ר פדרר פרש היום (שישי) מטורניר רומא בשל פציעה ברגלו הימנית. סטפנוס ציציפאס היווני, שאמור היה לפגוש את הטניסאי השוויצרי ברבע הגמר, עלה אוטומטית לחצי הגמר בו יפגוש את רפאל נדאל. הספרדי לא התקשה בדרבי הספרדי וניצח 4:6, 0:6 את פרננדו ורדסקו. בחצי הגמר המקביל, המנצח במפגש רבע הגמר בין קיי נישיקורי לדייגו שוורצמן יפגוש את נובאק דג'וקוביץ' או את חואן מרטין דל פוטרו.

"אני לא כשיר ב-100 אחוז ולאחר התייעצות עם הצוות שלי, הוחלט שלא אשחק. רומא תמיד הייתה אחת הערים האהובות עלי ואני מקווה לחזור בשנה הבאה", אמר פדרר. מבחינתו של השווייצרי, זאת הייתה אמורה להיות הכנה אחרונה לקראת פתיחת הרולאן גארוס ב-26 במאי.

גם אצל הנשים קיבלנו פרישה, אחרי שנאומי אוסקה היפנית, שסובלת מפציעה בידה, נאלצה לפרוש ומי שעלתה אוטומטית לחצי הגמר היא קיקי ברטנס ההולנדית. ברטנס תפגוש בחצי הגמר את המנצחת במשחק בין מרקטה וונדרוסובה הצ'כית לג'ו קונטה הבריטית. ביתר מפגשי רבע הגמר אצל הנשים, ויקטוריה אזרנקה מול קרולינה פלישקובה, וקיקי מלאדנוביץ' מצרפת תשחק נגד מריה סקארי היווניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי