עידן לשם עלה לרבע גמר צ'לנג'ר ירושלים, יפגוש את סקאת מינני

עידן לשם
עידן לשם | לידור גולדברג

הישראלי גבר 4:6 4:6 על דימיטאר קוזמנוב הבולגרי בשמינית הגמר ויפגוש את ההודי המדורג 245. במקביל, הודח ברבע גמר הזוגות. הפסדים לדניז חזניוק, מאיה טחן ושחר בירן בטורניר היחידות לנשים

(גודל טקסט)
עידן לשם ממשיך להצליח בתחרות הצ'לנג'ר בירושלים מסבב ה-ATP (על סך פרסים של 54,160 דולר) המתקיימת השבוע במרכז לטניס בישראל – ירושלים. לשם, שקיבל כרטיס חופשי לתחרות ומדורג במקום ה-478 בעולם , השיג היום (חמישי) את ניצחונו השלישי בטורניר לאחר שגבר 4:6 4:6 על דימיטאר קוזמנוב הבולגרי. ברבע הגמר מחר יפגוש לשם את סאקת מינני ההודי, המדורג רביעי בטורניר ו-245 בעולם, שגבר 4:6 4:6 על טאק קון וואנג מצרפת.


לאחר מנוחה עלה לשם למשחק רבע הגמר בטורניר הזוגות, יחד עם גלב סקרוב הצרפתי, בו נוצחו השניים 6:0 6:3 על ידי אריאל בכר מאורוגוואי וגונסאלו אסקובר מאקוואדור.


בתחרות הנשים המתקיימת במקביל בירושלים, על שם מרג'ורי שרמן (על סך פרסים של 25,000 דולר) נוצחו שלוש הישראליות שנותרו במשחקי היחידות. דניז חזניוק (מדורגת 2 בטורניר) הפסידה 3:6, 6:1 6:1 לוויקטוריה מורבאיובה מסלובקיה, מאיה טחן נוצחה 6:1 6:4 על ידי סמנתה מוראיי הבריטית ושחר בירן הפסידה 6:3 6:0 לאנה ג'ודי בורייג' מבריטניה המדורגת 3 בטורניר.



ממשיך לעשות חיל מול הקהל הביתי. לשם (צילום: יוני אריאלי)
ממשיך לעשות חיל מול הקהל הביתי. עידן לשם (צילום: יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי