ג'וקוביץ' מחץ את לאקסונן, גם ת'ים, זברב ואוסקה בסיבוב השלישי

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | Gettyimages

הטניסאי הטוב בעולם לא התקשה נגד השווייצרי (104) עם 1:6, 4:6, 3:6 תוך בדרך לשלב הבא. האוסטרי נתקל ביריב קשה אבל עבר עם 1:3. המדורג 5 בעולם ניצח עם 0:3 קליל. בנשים: המדורגת ראשונה הציגה קאמבק הירואי

(גודל טקסט)
אליפות צרפת הפתוחה ממשיכה, והיום (חמישי) ממשיך הסיבוב השני כשבמרכז תשומת הלב משחקו של המדורג 1 בעולם נובאק ג'וקוביץ' נגד הנרי לאקסונן. כצפוי, הסרבי דילג בקלילות מעל השווייצרי (104) ואחרי 1:6 תוך פחות מ-25 דקות במערכה הראשונה נתן ליריבו להתמתח מעט וניצח "רק" 4:6 במערכה השנייה כשהוא אפילו מאבד הגשה, הישג שאולי יציין לאקסונן בקורות החיים שלו. במערכה השלישית ג'וקוביץ' לא הותיר סיכוי לשווייצרי ועלה לסיבוב השלישי.


שחקן נוסף שעלה לסיבוב השלישי ללא קושי רב, הוא המדורג חמישי בעולם סשה זברב, שסגר את הסיפור לאחר 1:6, 3:6, 6:7 קליל מול מיקאל יימר השבדי בן ה-20, שמדורג במקום ה-148 בעולם.


קייל אדמונד (30), שהגיע פצוע לטורניר, נאלץ לפרוש באמצע המשחק נגד פאבלו קואבס. דייגו שוורצמן (20), שהמשחק שלו נגד לאורדו מאייר הופסק באמצע אתמול, השלים עלייה קלה לסיבוב השלישי עם 1:3.




מוקדם יותר פתח את המשחקים המדורג 4, דומיניק ת'ים, שהזיע מעט לפני שגבר על אלכסנדר בובליק (91) עם 3:6, 7:6, 3:6, 5:7. ת'ים פתח מצוין ושבר במערכה הראשונה בדרך ל-3:6 מהיר מאוד תוך 25 דקות בלבד, אבל התקשה בשנייה. הטניסאי הקזחי שבר בהגשה השנייה של ת'ים ועלה ל-2:5, אבל לא הצליח להגיע לסט פוינט ואיבד את היתרון ל-5:5 לפני שהמערכה הלכה לשובר שוויון. הסופו של דבר הכריע בובליק את האוסטרי 6:8 והשווה את התוצאה הכללית.


במערכה השלישית שוב המדורג 4 חזר לבלוט, ושוב השיג שבירה בודדת בדרך ל-3:6 מהיר, אבל ברביעית גרר אותו בובליק לדרמה נוספת. ת'ים איבד את ההגשה הראשונה שלו ונכנס שוב לפיגור 5:2, אבל הצליח לחלץ מיריבו שתי נקודות מערכה ושבר אותו פעמיים בדרך ל-5:7 ו-1:3 בסיכום הכללי.


נשים: סנסציה אמיתית ראשונה
המדורגת ראשונה בעולם נעמי אוסקה השיגה את הכרטיס שלה לסיבוב השלישי, אבל לא בלי להתאמץ. היפנית איבדה את שתי ההגשות הראשונות שלה נגד המדורגת 1 לשעבר ויקטוריה אזרנקה (כיום 43), הפסידה 6:4 במערכה הראשונה וגם נקלעה לפיגור 4:2 בשנייה, אבל חזרה עם שתי שבירות בזמן הנכון בדרך ל-5:7 ושתיים נוספות במערכה השלישית אותה סיימה עם 3:6 וניצחון חשוב.


ההפתעה של היום הגיעה מכיוון איגה סווייטק הפולנית (104), שנזקקה לפחות משעה כדי להביס את המדורגת 16 צ'יאנג וואנג. אחרי 3:6 במערכה הראשונה, השנייה היתה חד צדדית לחלוטין וסווייטק ניצחה בה 0:6 מוחץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי