רולאן גארוס: רוג'ר פדרר ורפאל נדאל עלו לרבע הגמר

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | Gettyimages

השוויצרי הפך למבוגר ביותר בשלב שמונה האחרונים מאז 1991 ויפגוש את סטן ואוורינקה. גם הספרדי יהיה שם, לאחר שהביס את חואן איגנסיו לונדרו. בנשים, וונדרוסובה ומרטיץ' עלו לרבע הגמר לראשונה בקריירה שלהן

(גודל טקסט)
יום המשחקים השמיני בטורניר הרולאן גארוס יצא היום (ראשון) לדרך, כשהבשורה המרכזית היא עלייתם של רוג'ר פדרר ורפאל נדאל לרבע הגמר. שיאן הזכיות בגרנד סלאם, המדורג כיום 3 בעולם, עשה זאת עם ניצחון על לאונרדו מאייר הארגנטיני (68 בדירוג) בתוצאה 2:6, 3:6 ו-3:6 והפך לשחקן המבוגר ביותר שעולה לרבע הגמר מאז 1991.


פדרר יפגוש בשלב הבא את בן ארצו סטניסלס ואוורינקה, שהדיח את סטפנוס ציציפאס היווני בסיום משחק סופר צמוד, שהלך לחמש מערכות. השוויצרי עלה פעמיים ליתרון במערכות, עם 6:7 בראשונה ו-4:6 בשלישית, אך היווני איזן פעמיים עם 5:7 ו-3:6 בשנייה וברביעית בהתאמה. בתום חמש שעות ותשע דקות של טניס, ואוורינקה השלים 6:8 במערכה המכרעת ועלה כאמור לרבע הגמר.


"השור ממאיורקה" השלים ניצחון חלק על ארגנטיני אחר, חואן איגנסיו לונדרו, בתוצאה 2:6, 3:6 ו-3:6. נדאל ישחק ברבע הגמר של אליפות צרפת הפתוחה בפעם ה-13 בקריירה. בסוף היום, המפגש בין קיי נישיקורי לבנואה פר הצרפתי, הופסק במצב של 2:6, 7:6, 2:6 לזכות היפני המדורג 7 בעולם.


בטורניר הנשים, פטרה מרטיץ' הקרואטית עלתה לראשונה בקריירה שלה לרבע הגמר, לאחר שהדיחה את קאיה קאנפי 7:5 2:6 4:6. גם הצ'כית בת ה-19, מארקטה וונדרוסובה, תשחק בפעם הראשונה בשלב שמונה האחרונות בזכות ניצחון 2:6, 0:6 על אנסטסיה סבאסטובה המדורגת 12. בנוסף, ג'והאנה קונטה גברה על דונה וקיץ' 2:6 4:6. הבריטית תפגוש את סלואן סטיבנס, השביעית בדירוג העולמי שהדיחה את גרבינייה מוגורוסה הספרדית עם ניצחון 4:6 3:6.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי