ברוך הבא: מארי חוזר למגרשים, בינתיים רק במשחקי הזוגות

אנדי מארי
אנדי מארי | Gettyimages

הטניסאי הבריטי בן ה-32 סבל במשך שנתיים מכאבים עזים בירכו. בינואר השנה עבר ניתוח מסובך במהלכו הושתלה מתכת במפרק הירך שלו. כל תקוותו הייתה שלא יסבול מכאבים והנה הוא חוזר לשחק

(גודל טקסט)

פחות מחמישה חודשים לאחר שהודיע ​​כי ייתכן ששיחק את משחקו האחרון על מגרש הטניס, הודיע אנדי מארי על קאמבק מפתיע. היום (חמישי) אמר הטניסאי בן ה-32 כי ישתף פעולה בלונדון בטורניר המקדים של ווימבלדון. הוא יצטרף אל הספרדי פליסיאנו לופז בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות לגברים, מול חואן סבסטיאן קאבאלlורוברט פארה, שניהם מקולומביה. 

הוא מתכנן לשחק בטורניר הזוגות הבינלאומי באיסטבורן בשבוע הבא, ולשתף פעולה עם הברזילאי מרסלו מלו. לאחר מכן הוא מתכוון לשחק בטורניר הזוגות בווימבלדון, עם שותף שטרם פורסם שמו. "אני עדיין צריך זמן כדי לבנות שוב את עצמי באמצעות  שורה של אימונים ואז נראה מה יהיה", אמר. 

מארי עבר בסוף ינואר השנה ניתוח לחידוש הירך שלו ובמהלכו השתילו לו רכיב ממתכת לתוך מפרק הירך. הטניסאי הבריטי כתב אז: "עברתי הליך רפואי שאני מקווה שייטיב איתי ויגרום לי לחיות ללא כאב". על חזרה למגרשים, הוא רק חלם אחרי שסבל מכאבים עזים בירכו במשך קרוב לשנתיים ואף נראה היה שפרש מטניס. בחודש מרץ אמר מארי שהכאבים פחתו. בחודש האחרון, בעזרת תרגילים אישים שעשה הוא הודיע על כוונתו לנסות ולחזור למגרשים, תחילה במשחקי הזוגות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי