טניס: ישי עוליאל זכה בטורניר הבינלאומי לגברים בנתניה

ג'וניור, ישי עוליאל, זקארובה, וישנבסקאיה
ג'וניור, ישי עוליאל, זקארובה, וישנבסקאיה | לידור גולדברג

הישראלי הצליח לגמול לז'ילברט קליאר ג'וניור הברזילאי על ההפסד בעכו בשבוע שעבר ואמר לאחר מכן: "היה לי שבוע מצוין". כעת ימשיך לשבועיים של תחרויות בפורטוגל. בטורניר הנשים זכתה אנסטסיה זאקרובה מרוסיה

(גודל טקסט)

ישי עוליאל זכה היום (ראשון)  בטורניר הבינלאומי לגברים לכבוד איבור ברקה, על סך פרסים של 15,000 דולר, שנערך במועדון הטניס מכבי נתניה., שהתקיים עוליאל גבר בגמר בשלוש מערכות על ז'ילברט קליאר ג'וניור מברזיל, המדורג 5, לו הוא הפסיד בשבוע שעבר בגמר הטורניר הבינלאומי בעכו. עוליאל, שחקן דייויד סקווד שדורג 4 בטורניר, אמנם הפסיד 6:3 במערכה הראשונה אך בהחלט התאושש, כשניצח 4:6 ו-3:6 בשתי המערכות הבאות וזכה בטורניר. בכך מסיים עוליאל חודש מוצלח מבחינתו עם זכיות בפיוצ'רים ביוון ובנתניה והעפלה לגמר בעכו. כעת הוא ימשיך לשבועיים של תחרויות בפורטוגל.

עוליאל אמר בסיום: "זה היה שבוע מצוין שלי בנתניה ואני שמח שזכיתי. גם שבוע שעבר היה מוצלח מבחינתי. אני מודה לצוות האימון שלי – גבריאל מרקוס, הראל לוי, אנדי זינגמן וגיא גפני – ולדייויד סקווד, הם מרכיבים חשובים בהצלחה שלי ותומכים בי כל הזמן".

בגמר הזוגות לגברים זכו בן ג'ונס מבריטני ו-ולאדיסלאב אורלוב מאוקראינה לאחר ניצחון בגמר 6:7 ו-2:6 על הישראלים ינאי ברקאי וג'ורדן חסון.


ישי עוליאל (לידור גולדברג)

בטורניר הנשים המקביל בנתניה, זכתה אנסטסיה זקארובה מרוסיה, המדורגת 6, שניצלה פרישה של בת ארצה המדורגת 3, אקטרינה וישנבסקאיה במצב של 2:6 0:2. בגמר הזוגות לנשים ניצחו זקארובה ויקטרינה דמיטריצ'נקו מקזחסטן עם 0:6 חלק ו- 4:6 את הישראליות שלי ברזניאק ולינה גלושקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי