הגרלה קשה לנבחרת הכדורעף: "לא היה לנו מזל"

נבחרת ישראל בכדורעף
נבחרת ישראל בכדורעף | אתר רשמי

הגברים הוגרלו במוקדמות אליפות אירופה 2019 עם לטביה ואסטוניה, המאמן קוקריני: "בטוח שבעזרת הכנה נכונה נוכל לעלות". הנשים עם בלגיה, סלובניה ואיסלנד

(גודל טקסט)

היום (חמישי) נערכה הגרלת הבתים במוקדמות אליפות אירופה 2019 בכדורעף לגברים ונשים, כשהיורו הבא צפוי להיות מהפכני – כמות הנבחרת תגדל מ-16 ל-24 וארבע מדינות יארחו את האליפות לנשים ולגברים. נבחרת הגברים הוגרלה לבית ב' עם לטביה ואסטוניה ואילו הנשים עם בלגיה, סלובניה ואיסלנד. 

צרפת, סלובניה, בלגיה והולנד יארחו את טורניר הגמר לגברים, בעוד טורקיה, פולין, הונגריה וצ'כיה את טורניר הנשים. 12 נבחרות כבר הבטיחו את מקומן בטורניר הגמר ונותרו 12 מקומות נוספים כשהמוקדמות יפתחו בחודש אוגוסט הבא בשיטת בית וחוץ – כל נבחרת תפגוש כל אחת מהיריבות בבית ובחוץ. 

בגברים, מעבר לארבע המארחות שכבר הבטיחו מקום ביורו וולי, יצטרפו אליהן שמונה המדורגות ראשונות מאליפות אירופה 2017 שנערכה בפולין – רוסיה, גרמניה, סרביה, איטליה, בולגריה, צ'כיה, פולין וטורקיה. 26 נבחרות יתמודדו על 12 המקומות הנותרים בשבעה בתי מוקדמות – שניים בני שלוש נבחרות וחמישה בתים נוספים עם ארבע נבחרות. בנשים, מעבר לארבע המארחות הבטיחו מקום באליפות שמונה הנבחרות הבאות על פי הדירוג באליפות שהסתיימה בחודש שעבר באזרבייג'אן וגיאורגיה: סרביה, הולנד, אזרבייג'אן, איטליה, רוסיה, בלארוס, גרמניה ובולגריה.

מאמן נבחרת ישראל ג'וזפה קוקריני אמר לאחר ההגרלה: "לא היה לנו מזל בהגרלה כי בלגיה היא בוודאי הנבחרת החזקה מבין אלה שלא עלו ישירות לטורניר הגמר וסלובניה יחד עם יוון הן הנבחרות הטובות מבין אלה שדורגו בקבוצת האיכות השלישית. בלגיה עשתה הצלחות בשש השנים האחרונות והנבחרת הצעירה של סלובניה הפסידה בגמר אליפות העולם לפני מספר חודשים. לגבי איסלנד אין לי ממש מידע כרגע. למרות הבית הקשה, אני בטוח כי בעזרת עבודת הכנה טובה לאחר הקיץ הלא פשוט שעברנו, וכשנפתור את הבעיה עם חוסמות האמצע, ונעבוד לאורך החורף הקרוב והקיץ הבא יהיו לנו סיכויים לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים כדי להיות בטורניר הגמר של אליפות אירופה 2019".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי