מטה אשר/עכו הביסה את הפועל כפ"ס במשחק העונה

שחקני הפועל מטה אשר/עכו
שחקני הפועל מטה אשר/עכו | אתר איגוד הכדורעף

הסיבוב הראשון הסתיים עם 24:26, 15:25, 23:25 חלק שהבטיח לנעם כץ ולשחקניו את הפסגה, אחרי שהפסידו מערכה אחת בלבד בתשעה משחקים. נשים: ניצחון היסטורי לנצרת

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

צמרת ליגת העל בכדורעף נצבעה היום (שישי) באדום, אחרי שהפועל מטה אשר/עכו ניצחה בשלוש מערכות את הפועל כפר סבא והבטיחה את המקום הראשון.

המשמעות היא שהשתיים, ביחד עם מכבי תל אביב, מכבי הוד השרון והפתעת הסיבוב מ.ס. עילבון, ישחקו בבית העליון. עוד הערב: גם המחזור התשיעי בליגת הנשים נערך.

הפועל מטה אשר/עכו – הפועל כפר סבא 0:3 (24:26, 15:25, 23:25)
כ-800 צופים בנעמן נהנו ממשחק משובח. לאחר פתיחה חזקה של המקומיים, דווקא הפועל כפר סבא מחקה פיגור חמש נקודות כשסבה דבש סידר יתרון נקודה, אבל האדומים הכריעו בסיומת צמודה. המערכה השנייה התנהלה בשליטה מוחלטת של המקומיים ובשלישית שוב הגיע משחק צמוד, כשהקבוצה של גל גלילי עלתה ליתרון שיא של שלוש נקודות, אך לקו הגמר הגיעה ראשונה הפועל מטה אשר/עכו שנותרה מושלמת (0:9) בתום הסיבוב הראשון כשהיא מאבדת מערכה אחת בלבד.

הקבלה המקומית הייתה טובה יותר וכך גם אחוזי היעילות בהתקפה (54-62), סטאס נביאדומסקי ורנאטו הובילו עם 12 נקודות כל אחד, אלאכס אוסוקין הוסיף 11 וקווין פוויר סיים עם 10 נקודות. הליברו אורן זינדורף היה נהדר ויתרון נוסף הגיע בעמדת המוסר עם תצוגה מרשימה של אקסל יקובסן. "לא האמנתי שנסיים במקום הראשון, אבל עשינו את זה. אני רוצה שהקבוצה שלי תתקדם למרות שהפסדנו רק מערכה אחת בסיבוב הראשון, עדיין יש לנו הרבה במה להשתפר", כך אמר בסיום המאמן נעם כץ.

מנגד היה זה גומז ז'ארס שסיים כיחיד עם ספרות כפולות בהפועל כפ"ס ובמאזנו 11 נקודות, גיא בן גל וסבה דבש סייעו עם 9 נק' כ"א. רנאטו נבחר למצטיין המשחק יחד עם סלבה בצ'קלה. הברזילאי נבחר גם לשחקן החודש בליגה וזכה לשי מראש המועצה האזורית מטה אשר יורם ישראלי.

נשים: עירוני קרית אתא – ק.ק. תל אביב (13:25, 14:25, 17:25)
עירוני קרית אתא (1:7) עלתה אל המקום הראשון בטבלת ליגת העל כשאת הפסדה היחיד היא סופגת במחזור השישי אצל הפועל כפר סבא בשלוש מערכות. האורחות (5:3) תשחקנה בבית העליון למרות ההפסד. מנהלת קרית אתא יאיר עצמוני העניק את פרס השחקנית המצטיינת לעדן סונגו המקומית.

מכבי חיפה – מכבי רעננה 0:3 (12:25, 10:25, 18:25)
החיפאיות סיימו את הסיבוב הראשון במקום השלישי לאחר שחגגו ניצחון שישי לעונה והפסידו רק לשתי הקבוצות שמעליהן. מכבי רעננה (4:4) סיימה במקום החמישי.

בנות נצרת – מכבי הוד השרון 2:3 (9:25, 16:25, 25:14, 26:24, 8:15)
שתי נועלות הטבלה הגיעו להתמודדות במאזן זהה (7:0) ודאגו למותחן של ממש. המקומיות כבר הובילו 0:2 וניראה שהיו בדרך לניצחון חלק, אבל שחקניות הוד השרון חזרו כשהם מכריעות את המערכה הרביעית בהפרש שתי נקודות. בסופו של דבר בנות נצרת חגגו בסיום המערכה החמישית את הניצחון הראשון שלהן אי פעם בליגת העל. קתי ווידנר מנצרת נבחרה למצטיינת.


רים מעלוף וקתי ווידנר מנצרת יחד עם יעל שולמן ומיה רז מהוד השרון (איגוד הכדורעף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי