הפסד במערכת זהב עלה להפועל כפ"ס בהדחה מאירופה

הפועל כפר סבא כדורעף
הפועל כפר סבא כדורעף | אתר רשמי

האלופה פגשה את דודינגן בגומלין 32 האחרונות בגביע ההתאחדות האירופית ומחקה 3:1 מהמשחק הראשון בשווייץ, אך הפסד במערכת זהב באולם איינשטיין סיים את העונה האירופית

(גודל טקסט)

האלופה הפועל כפר סבא סיימה הערב (רביעי) את דרכה באירופה בעקבות הפסד במערכת זהב באולם איינשטיין מול דודינגן השווייצרית בשלב 32 האחרונות של גביע ההתאחדות האירופית.

הירוקות מהשרון אמנם הצליחו למחוק הפסד 3:1 מהמשחק הראשון בשווייץ בניצחון בשלוש מערכות, אבל דווקא במערכת הזהב אפשרו לשווייצרים להעפיל לשמינית גמר המפעל.

הפועל כפר סבא קיבלה את אניה ויליקי ביכולת נהדרת ועם 26 נקודות כשהיא מציגה 52 אחוזים בהתקפה שביטלו את היתרון הבולט של האורחות בנקודות מחסימה (6:14) ובאייסים (9:20), אבל שתי טעויות מיותרות במערכת זהב גרמו להדחתה.

"שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו עד היום", סיכם לאתר איגוד הכדורעף המאמן חן הימלפרב, "עשינו באמת ביצועים טובים ובהרבה מאוד ריכוז. אהבתי את הגישה ואת רוח הלחימה של השחקניות ואני גאה בהן על זה. ניקח המון דברים טובים להמשך הליגה והגביע שהם המטרות העיקריות שלנו. תודה רבה לכל מי שתרם להרים כזה אירוע, מהנהלת המועדון ועד למנהלי אולם איינשטיין. למרות ההפסד בגולדן סט, הבאנו הרבה כבוד לעיר כפר סבא".

מחר (חמישי) תתמודד מכבי חיפה באותו שלב ובאותו מפעל מול בקשצ'אבה ההונגרית שניצחה 1:3 ברוממה במשחק הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי