מטה אשר נכנעה בשלוש מערכות לבילוגרד הרוסית

מטה אשר בילוגרד
מטה אשר בילוגרד | איגוד הכדורעף

שמינית גמר גביע ההתאחדות האירופית בכדורעף: מחזיקת הגביע הקשתה את החיים על האורחת אבל ירדה מנוצחת 25:18, 25:22, 25:20. המאמן כץ: "כדי לנצח אלופת אירופה בעבר, צריך לתת הרבה יותר"

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

בלוגורי בלגורוד, אלופת אירופה שלוש פעמים בעבר ואלופת העולם למועדונים מ-2014, היתה גדולה הערב (חמישי) על מחזיקת הגביע הפועל מטה אשר שנכנעה לרוסים בשלוש מערכות במשחק הראשון בשמינית גמר גביע ההתאחדות האירופית.


הפועל מילועוף מטה אשר/עכו – בלוגורי בלגורוד 3:0 (25:18, 25:22, 25:20)

אמנם דמיטרי מוסרסקי הענק (2.18) סבל מפציעה ולא שיחק, אבל עם אגדת כדורעף כמו דמיטרי טיטיוכין על המגרש הניצחון של האורחים לא הוטל בספק, ובכל זאת, קרוב ל-2000 צופים בעין שרה נהנו גם מהקבוצה שלהם.. טיטיוכין עם רצף אייסים היה זה שהפריד בין הקבוצות במערכה הראשונה, בה ביצעה מחזיקת הגביע שמונה טעויות ונכנעה ללא מענה לארבעה אייסים וחמישה קיל בלוק. במערכה השנייה האדומים עוד הובילו ביתרון שתי נקודות לפני שנכנעו. בשלישית אלכס אוסוקין חסם ליתרון ראשון ואקסל יקובסן הנחית למהפך 10:11 למטה אשר, אבל האוקראינים הגבירו קצב ונצחו במערכה ובמשחק כולו בשלוש מערכות חלקות. בסיום, אלופת אירופה שלוש פעמים בעבר חגגה ניצחון.

 "לא כייף להפסיד, אבל היינו במשחק וגם הובלנו", התנחם נעם כץ מאמן מטה אשר בסיום, "כדי לנצח מכונה עצמתית כמו בלגורוד. אנחנו צריכים הרבה יותר. גרמנו להם קצת ללחץ, אבל נפלנו בדברים הקטנים וכמובן בכל הנוגע לניסיון במעמדים הללו".

קווין פוויר הוביל את המארחים עם 8 נק', רנאטו ונביאדומסקי הוסיפו 7 כ"א, אוסוקין וסוקולוב 5 כ"א. מנגד אירישנקו עם 13 וטיטיוכין עם 10 הובילו את המנצחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי