בפעם השישית ברציפות: מטה אשר זכתה בגביע

הפועל מטה אשר
הפועל מטה אשר | איגוד הכדורעף

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו זכו בתואר לאחר ניצחון מוחץ 1:3 על מכבי תל אביב. אצל הנשים, מכבי חיפה רשמה עוד הישג עם גביע שלישי רצוף נגד הפועל כפר סבא

(גודל טקסט)

הפועל מטה אשר/עכו זכתה בגביע המדינה בכדורעף בפעם השישית ברציפות וה-11 בתולדות המועדון, אחרי ניצחון 1:3 על מכבי תל אביב בגמר שהתקיים היום (שלישי) באולם רוממה שבחיפה. עוד קודם לכן נערך גמר גביע המדינה לנשים, ובו זכתה מכבי חיפה בפעם השלישית ברציפות לאחר סוויפ 0:3 על הפועל כפר סבא.

הפועל מטה אשרעכו – מכבי תל אביב 1:3 (21:25, 18:25, 27:29, 29:27)
האלופה נתנה פייט ראוי במשך שתי מערכות. הצהובים חזרו מפיגור 22:20 וניצחו את המערכה הראשונה. בשנייה, הובילו הצהובים 19:23, אבל הפעם מטה אשר ידעה להפוך ולהשתלט על המשחק. "יצאנו מהקבר היום" אמר בסיום נעם כץ, "זה האופי והנשמה שלנו וכל הכבוד לשחקנים, ככה זוכים בגביע. אני לא יודע אם בשחקן על שחקן או במאמן על מאמן אנחנו טובים יותר מאחרים, אבל אנחנו קבוצה וזה כבוד גדול לאמן את החבורה הזאת". גנדי סוקולוב הצטיין עם 21 נק' (8 קיל בלוק), נביאדומסקי 16, רנאטו וקווין פוייר 15 כ"א. "הובלנו 19:23 במערכה השנייה ויכולנו לשבור אותם ואז איבדנו את זה, חבל כי זה היה ביד שלנו וגם בהמשך יכולנו לקחת. אבל מדובר בדברים קטנים שמנצחים משחקים גדולים", אמר המאמן המפסיד זוהר בר נצר. לאו דוס סנטוס הוביל את מכבי ת"א עם 21 נק'. 


מכבי חיפה – הפועל כפר סבא 0:3 (12:25, 23:25, 16:25)

המערכה הראשונה נפתחה עם 9:20 משכנע לירוקות, ומשם הדרך להוביל במערכות היתה קצרה. במערכה השניה כפר סבא עוד נלחמה, וכמעט השוותה את התוצאה, אבל טעות קריטית קבעה 0:2 לחיפה. גם המערכה השלישית היתה צמודה, לפחות בהתחלה, אבל במצב של 8:8 התחילה החבורה של המאמן יורי לוקטיב לברוח לקבוצה מהשרון וקבעה ניצחון 0:3 חלק וזכייה שלישית בתולדותיה, ושלישית ברציפות, בתואר היוקרתי. את חיפה הובילה הקפטנית נטליה נזרובה עם 17 נק', טום 15, נסטיה ברבנשיקובה וטלי מרמן 7 כ"א. אנג'ליקה קוריאה תרמה 11 נקודות לכפר סבא, שמאמנה חן הימפלרב התנצל בסיום על ההופעה. 

שחקניות מכבי חיפה בכדורעף נשים (איגוד הכדורעף)שחקניות מכבי חיפה בכדורעף נשים (איגוד הכדורעף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי