1:3 לנבחרת הנוער על אסטוניה במוקדמות אליפות אירופה

נבחרת הנוער בכדורעף
נבחרת הנוער בכדורעף | צילום: איגוד הכדורעף

בשבת מחכה לנבחרת הישראלית המארחת רוסיה וביום ראשון הונגריה. הראשונה בבית תעלה לאליפות בהולנד ובלגיה, השנייה תעלה לטורניר ההזדמנות השנייה

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער של ישראל גברה היום (שישי) על אסטוניה בארבע מערכות ומחר מחכה לה רוסיה המארחת במוקדמות אליפות אירופה. ביום ראשון תפגוש ישראל את הונגריה שניצחה את אסטוניה. הראשונה תעלה לאליפות בהולנד ובלגיה, הנבחרת שבמקום השני תמשיך לטורניר ההזדמנות השנייה.

ישראל – אסטוניה 1:3 (19:25, 25:21, 24:26, 18:25)
נבחרת הנוער (עד גיל 20) פתחה את דרכה בטורניר המוקדמות האירופים בניצחון על אסטוניה שספגה הפסד שני תוך יומיים לאחר שנוצחה בידי הונגריה במשחק הפתיחה שנערך אתמול (חמישי). הנבחרת בהדרכתו של יוסי גבע שלטה לאורך המערכה הראשונה אותה ניצחה תוך 22 דקות. המערכה השנייה הייתה בשליטה אסטונית בדרך לשוויון 1-1. האסטונים הספיקו ללחוץ בשלישית לפני שנכנעו ופינו למעשה את הדרך לניצחון כחול לבן.

ההתקפה של הנבחרת הייתה טובה יותר עם 45-48 באחוזים וכך גם בנקודות מחסימה 10-12. נבחרת הנוער אמנם נפלה בקבלה אבל ניצלה היטב 39 טעויות של היריבה לעומת 24 בלבד של החבורה הצעירה בכחול לבן.

מחר, שבת (17:30) תתמודד הנבחרת מול רוסיה שנחשבת לאחת המועמדות לזכייה בתואר האירופי. ביום ראשון תנעל את הטורניר במפגש עם הונגריה (15:00). הנבחרת שתסיים במקום הראשון תעלה ישירות לטורניר הגמר שיפתח ב-12 ביולי בהולנד ובלגיה. הנבחרת שבמקום השני תעלה לטורניר נוסף עם נבחרות מששת הבתים האחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי