הפועל מטה אשר/עכו זכתה באליפות לאחר סוויפ על מכבי ת"א

הפועל מטה אשר/עכו
הפועל מטה אשר/עכו | איגוד הכדורעף

משחק מושלם של הצפוניים נתן להם 22:25, 23:25, 24:26 על הצהובים, 0:3 בסיכום סדרת הגמר ודאבל מרגש לאחר אובדן התואר בעונה שעברה.

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל מטה אשר/עכו זכתה באליפות המדינה בכדורעף היום (חמישי) לאחר ניצחון ענק 0:3 על מכבי תל אביב שנתן לה 0:3 גם בסדרת הגמר ואת התואר בפעם ה-14 בתולדותיה.

כל המערכות היו צמודות בתוצאתן, אך בכולן שלטה המארחת ביד רמה. שחקני מכבי תל אביב היו אלה שרדפו אחרי מטה אשר, למרות שאלו הצליחו להגדיל את היתרון במהלך המערכה הראשונה לארבע מקודות בלבד. ואפילו לאחר שהאורחת הצליחה לצמצם, זה לא עזר לה והמערכה הסתיימה ב-22:25 לצפוניים. האדומים פתחו את המערכה השנייה ביתרון, אבל ריצת 0-4 של האורחים הובילה ליתרון ראשון במשחק 10:11. הקבוצה של נועם כץ הגיבה בריצה משלה ולא שחררה את היתרון עד לסיום המערכה. הצהובים הובילה מפתיחת המערכה השלישית, כשהיה להם ברור כי זאת עלולה להיות המערכה האחרונה של העונה. ריצת 0-3 הובילה ליתרון ראשון במערכה של המארחים ולמערכה צמודה. קווין פוייר העניק נקודת משחק ואליפות ראשונה ומכבי ת"א חזרה. סטאס נביאדומסקי סידר את השניה ואז אלכס אוסוקין התעופף לקיל בלוק של אליפות.

מאמן האלופה נועם כץ: "הפסדנו לפני שנה את האליפות וזה עדיין יושב לי. לא האמנתי שנחזור כבר השנה למעמד הזה ועוד עם אולם מלא ואווירה כזאת. אני רוצה להודות לאוהדים ולראשי המועצה ועיריית עכו על התמיכה. עשינו עונה נהדרת עם גביע ועם ניצחונות באירופה על אלופות בוסניה וצ'כיה. אני רוצה אתגרים חדשים ברמה המקצועית למרות שמטה אשר/עכו זה מפעל חיים"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי