בכורה מוצלחת לאריה זלינגר: 0:3 חלק על ק.ק תל אביב בדרבי

מכבי ת"א כדורעף
מכבי ת"א כדורעף | איגוד הכדורעף

המאמן פתח את הקדנצייה במכבי תל אביב עם ניצחון קליל. ליבר: "יש לנו עוד הרבה עבודה, אבל יש כאן חבורה שרוצה להילחם ולהצליח". ניצחונות בשלוש מערכות גם לכפ"ס ולהוד השרון

(גודל טקסט)

משחק הבכורה של המאמן אריה זלינגר במכבי תל אביב עבר ללא תקלות, כאשר קבוצתו ניצחה הערב (שלישי) 0:3 את ק.ק תל אביב בדרבי, במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. הפועל כפר סבא שמרה על מאזן מושלם עם 0:3 על אליצור אשקלון ומכבי הוד השרון גברה בתוצאה זהה על עיילבון.

מכבי תל אביב – ק.ק תל אביב 0:3 (16:25, 16:25, 20:25)
זלינגר זכה ליריבה נוחה למדי לטבילת האש במכבי תל אביב. קינן קופץ' ודרייק זילברנגל הובילו את הצהובים (13 נקודות), שלא התקשו במיוחד במשחק הביתי. בשורות המפסידה בלט חן מאיר, שסיים את המשחק עם תשע נקודות. יו"ר מכבי תל אביב אסף ליבר התייחס בסיום המשחק לימיו הראשונים של זלינגר בתפקיד: "התחלה עם מאמן חדש תמיד מרגשת. התחושה טובה. יש לנו עוד הרבה עבודה, אבל יש כאן חבורה שרוצה להילחם ולהצליח יחד". הוא הוסיף כי "יחסי הכוחות כמובן לא היו שקולים. התחלנו לבנות שיטת משחק, ועבדנו על קומבנציות שעבדו לנו מאוד יפה". קבלן הקבוצה אריאל הילמן הוסיף: "יצאנו לדרך חדשה. התחלנו ברגל ימין, אבל אנחנו עדיין לומדים אחד את השני. אנחנו מרגישים טוב ביחד ונמשיך לעבוד קשה".

מכבי מוסינזון הוד השרון – מ.ס עיילבון 0:3 (21:25, 17:25, 20:25)
הוד השרון סופרת שני ניצחונות רצופים אחרי ההפסד לכפר סבא במחזור הפתיחה של הליגה, ומתקרבת למקום שמוביל לפלייאוף העליון. ברנו מרקז הוביל אותה עם 12 נקודות, שתיים מתוכן כתוצאה מחסימות מוצלחות – בדיוק כמו עיילבון כולה. מאמן הוד השרון עדי גורן אמר בסיום המשחק: "אני שמח על הניצחון. הצלחנו לשמור על ריכוז לאורך רוב שלבי המשחק. אני מרוצה מאוד ממשחקו של וסילי דניסוב, שפתח באמצע".

הפועל כפ"ס – אליצור נתן אשקלון 0:3 (14:25, 23:25, 20:25)
כפר סבא מושלמת, בעוד אשקלון עדיין ללא ניצחון בליגת העל. סבסטיאן דבש הרבה להוציא לפועל בהתקפת כפ"ס עם ערב מוצלח של 17 נקודות. גנאדי סוקולוב סייע לו עם חמש חסימות מוצלחות מתוך 11 נקודות. בשבוע הבא תיתקל הקבוצה של שגיא ברעם במשוכה גבוהה יותר, כאשר תפגוש את הדאבליסטית מטה אשר עכו בעין שמר. המאמן המפסיד דוד פרידמן אמר לאחר המשחק: "משחק הקבלה והחסימה שלנו לא היה טוב. לפרקים שיחקנו לא רע, אך באופן כללי נראה שחסר לנו הניסיון והכישרון כדי להתמודד באופן שווה נגד קבוצות ברמה של כפר סבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי