מכבי חיפה חזרה למקום הראשון עם 0:3 מול נצרת

בנות מכבי חיפה
בנות מכבי חיפה | באדיבות איגוד הכדורעף

המחזור השמיני בליגת העל: הירוקות יאבדו שוב את הפסגה אם כפ"ס תנצח את הוד השרון. הפועל עירוני קריית אתא ניצחה 0:3 את מכבי חדרה, ניצחון חוץ לק.ק תל אביב בב"ש

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה היום (שישי) למקום הראשון בליגה העל אחרי שניצחה 0:3 את נצרת, אולם היא עשויה לשוב במהרה למקום השני בליגה, לאחר משחקה של כפ"ס מחר מול הוד השרון. במשחקים נוספים שנערכו במסגרת המחזור השמיני בליגת העל ניצחה הפועל עירוני קריית אתא בחוץ 0:3 את מכבי חדרה, במשחק שהיה האחרון בקבוצה של המאמן וובה טודורוב, ואילו אס"א בן גוריון ב"ש נכנעה בביתה לק.ק תל אביב 3:0.

מכבי חדרה – הפועל עירוני קריית אתא 3:0 (25:10, 27:25, 25:21)
בעקבות התוצאה, החליפו ביניהן הקבוצות מקומות בטבלה, וכעת ממוקמת חדרה במקום השישי, לעומת יריבתה שעלתה על חשבונה למקום החמישי, אך נפרדה ממאמנה וובה טודורוב שסיים את דרכו בקבוצה. למרות פתיחת העונה הקשה שלה, וחרף ההפסדים בשני המחזורים האחרונים, המקום בין ארבע הראשונות עדיין בהישג יד עבור קריית אתא.

מכבי חיפה – מכבי בנות נצרת 0:3 (12:25, 9:25, 7:25)
הירוקות שוב מובילות את הטבלה, לפחות עד משחקה של הפועל כפ"ס. נצרת נותרה במקום השמיני. בקבוצה של גיא שמאי הצטיינו ורה קלימוביץ' (14 נקודות) ותמר שטיין. פולינה מליק, שנמצאת במקום השני בליגה בנקודות למערכה, סיימה את המשחק עם 16. בנצרת בלטה הברזילאית אדוארדה גרהארד עם 7.

אס"א בן גוריון ב"ש – ק.ק תל אביב 3:0 (25:14, 25:11, 25:17)
הקבוצה של רן גאון חזרה למקום השלישי בליגה, והיא צפויה לשמור עליו אם רעננה לא תחולל הפתעה גדולה מול כפ"ס מחר. בשבוע הבא יזכו הכחולות למנוחה לפני החזרה למשחקים בבית העליון.

בשבוע הבא ייערך המחזור התשיעי והאחרון בעונה הרגילה, ובו ייפגשו במשחק המרכזי שתי המוליכות, מכבי חיפה והפועל כפר סבא. משחקים נוספים ביום שישי הבא: מכבי בנות נצרת תפגוש במגרשה הביתי את אסא בן גוריון, מוסינזון הוד השרון תצא לקריית אתא, ואילו חדרה תתארח ברעננה אצל מכבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי