הפועל כפר סבא בחצי גמר הגביע אחרי 0:3 על קריית אתא

הפועל כפר סבא כדורעף
הפועל כפר סבא כדורעף | CEV

הקבוצה של חן הימלפרב גברה על היריבה הצפונית 20:25, 21:25, 17:25 ותפגוש את מכבי חדרה למאבק על הכרטיס לגמר. ויליקי ודבש הצטיינו

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא העפילה הערב (שני) לחצי גמר גביע המדינה בכדורעף, ותארח את מכבי חדרה בשלב הבא ביום שישי הקרוב. הירוקות עשו זאת עם 0:3 (20:25, 21:25, 17:25) על הפועל עירוני קריית אתא. חצי הגמר השני יפגיש בין מכבי חיפה, מחזיקת הגביע הנוכחית, לבין ק.ק תל אביב.

כפר סבא הגיעה למשחק במומנטום מצוין אחרי ניצחון באירופה ובעקבותיו העפלה לרבע גמר גביע האתגר, וניצלה את המומנטום כדי להתקדם גם בזירה המקומית. עבור קריית אתא היה זה הפסד ראשון לאחר שלושה ניצחונות רצופים במסגרת הבית העליון בליגת העל. במשחק הצטיינו אניה וליקי וגלית דבש בגזרת כפר סבא.

מאמן כפ"ס חן הימלפרב אמר בסיום: "ניצחנו קבוצה טובה. הגענו למשחק חוץ כפייבוריטים, שיש להם מה להפסיד. אחרי העליה באירופה, רק לשמור על הריכוז זה ניצחון גדול בשבילנו. היינו צריכים להיות מאוד מרוכזים ולשחק נכון וחכם. היו רגעים שפשוט לחצנו על הגז וידענו לברוח, וזה מה שעשה את ההבדל. ידענו מתי לעשות את הנקודות ולפתוח את הפער. קבוצתית, השחקניות החדשות שלנו מתאקלמות. אלו המשחקים הכי קשים, היום הייתה משוכה קשה, ואנחנו לא מקלים ראש גם בחדרה ביום שישי, למרות ששוב נגיע כפייבוריטים". לשאלה האם ייתן מנוחה לשחקניות לקראת המשחק ברבע גמר גביע האתגר אמר המאמן: "אירופה זה בונוס, המטרה שלנו היא להגיע לגמר הגביע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי