המאבק על מקום בפלייאוף: 0:3 לק.ק ת"א על קריית אתא

בנות ק.ק תל אביב
בנות ק.ק תל אביב | איגוד הכדורעף

הקבוצה של רן גאון חזרה למקום השלישי בליגת העל עם ניצחון חוץ חשוב, והחליפה מקומות עם מכבי רעננה, שהפסידה3:0 למכבי חיפה. גם הפועל כפר סבא ניצחה, 0:3 בחוץ על מכבי חדרה

(גודל טקסט)

משחק הכיסאות בין ק.ק תל אביב, מכבי רעננה והפועל עירוני קריית אתא על שני מקומות בחצי גמר הפלייאוף נמשך, ומי שיוצאות רגועות יותר למנוחת השבת הן התל-אביביות, שהשיגו 3 נקודות משמעותיות במשחק חוץ קשה מול קריית אתא.

רעננה איבדה גובה בליגת העל עם הפסד שלישי רצוף ששלח אותה למקום הרביעי, אך היא עדיין מרוחקת 4 נקודות מקריית אתא. מכבי חיפה והפועל כפר סבא ממשיכות לאייש את המקומות הראשונים ללא איום של ממש על מעמדן, ושתיהן השיגו היום (שישי) ניצחונות 0:3.

הפועל עירוני קריית אתא – ק.ק תל אביב 3:0 (25:15, 25:18, 25:23) 
ניצחון חשוב לחניכות המתאוששות של רן גאון, שעלו למקום השלישי בטבלה על חשבונה של רעננה, במה שנראה כמו יציאה מהמשברון שפקד את הקבוצה והמשך הצעידה הבטוחה אל עבר חצי גמר הפלייאוף. לקבוצה משחק חסר לעומת רעננה שאחריה בטבלה, אותו תשלים במפגש ביום שני מול הפועל כפר סבא. קריית אתא, שניצחה בשבוע שעבר את רעננה, איבדה נקודות.


מאמן ק.ק. תל אביב, רן גאון (אתר איגוד הכדורעף)

מכבי חיפה – מכבי רעננה 0:3 (21:25, 16:25, 9:25)
חיפה שומרת על מאזן מושלם בליגה עם ניצחון רביעי העונה על רעננה, שהשיגה רק מערכה בודדת מול הירוקות במפגשים בין הקבוצות. הקבוצה של ישראל אשר נתנה פייט במערכה הראשונה, בה חזרה מפיגור 23:16 עד ל-23:21 בזכות נקודות חשובות של גל מליאר, אבל חיפה יצאה כשידה על העליונה, ושייטה לניצחון בשתי המערכות הבאות. במערכה האחרונה החזיקה חיפה ביתרון 3:13 לפני שחתמה את הסיפור. בעקבות ההפסד איבדה רעננה את המקום השלישי לק.ק תל אביב, והיא תקווה לניצחון ביתי על כפר סבא בשבוע הבא, שיאפשר לה לשמור על מרחק מקריית אתא, החמישית בטבלה.

מכבי חדרה – הפועל כפר סבא 3:0 (25:16, 29:27, 25:17) 
חדרה הצליחה להקשות על מחזיקת הגביע, במיוחד במערכה השנייה, אבל סיימה בהפסד חלק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי