2:3 לכפ"ס על המעפיל; מכבי בחצי גמר הפלייאוף

מכבי תל אביב כדורעף
מכבי תל אביב כדורעף | איגוד הכדורעף

השחקנים של בר נצר ממשיכים לאיים על שתי הגדולות ונכנעו לקבוצה של שגיא ברעם בעוד משחק צמוד. הצהובים ניצחו 0:3 את ק.ק תל אביב והצטרפו למטה אשר עכו (0:3 על הוד השרון), המעפיל/מנשה/עמק חפר והפועל כפ"ס

(גודל טקסט)

תמונת חצי גמר פלייאוף ליגת העל הושלמה הערב (שלישי) עם הצטרפותה של מכבי תל אביב להפועל מטה אשר עכו, הפועל כפר סבא והפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר, שהבטיחו קודם לכן את השתתפותן בשלב המכריע של העונה.

הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר – הפועל כפר סבא 3:2 (21:25, 25:18, 17:25, 25:14, 15:9)
הקבוצה של זוהר בר נצר פספסה הזדמנות לנצח לראשונה העונה את אחת משתי הגדולות, אך הראתה שוב שמבחינת היכולת, היא לא רחוקה משם, והעיתוי בו הצליחה להתקרב הן למטה אשר עכו במחזור הקודם (הפסד 3:2) והן להפועל כפ"ס (3:2 בשני המשחקים האחרונים בין הקבוצות), לא יכול להיות טוב יותר. שתי הקבוצות עשויות להיפגש גם בחצי גמר הפלייאוף, אם הכחולים, ששיחקו הערב מול אולם כמעט מלא בעין שמר, ישמרו על המקום השלישי בשני המחזורים שנותרו. למצטיינים במשחק נבחרו אומרי רויטמן (כפ"ס) וינרי בל (המעפיל/מנשה/עמק חפר).

קלות' ברתלומי הפולני, שסיים את המשחק האחרון של כפ"ס עם שיא עונתי של 36 נקודות, הסתפק הערב ב-28 והוביל את קבוצתו. סבסטיאן דבש סיים עם 18, וגנאדי סוקולוב עם 11 (6 קיל בלוקס). להפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר: ינרי בל עם 19, פדרו מנדס 15.

המוסר של כפ"ס, מיכאל מילשטיין, שגם היה אחראי לנקודה האחרונה במשחק בעזרת אייס, אמר בסיום: "היה לא קל. תמיד קשה לשחק מול המעפיל/מנשה/עמק חפר בבית. אבל למרות שהם הובילו, נשארנו במשחק. הם טיפה נפלו ברביעית, ואז ברחנו בחמישית". בנוגע ליכולת של קבוצתו עם ההתקרבות לחצי גמר הפלייאוף אמר מילשטיין: "יש לנו עוד שבועיים וחצי עד חצי הגמר, בינתיים נתרכז בשיפורים שאנחנו צריכים ויכולים לעשות במשחקים שנשארו, ואחרי שנעבור את עיילבון במשחק האחרון של העונה הסדירה, נחשוב איך אנחנו עומדים מול היריבה שלנו, בין אם זו תהיה המעפיל/מנשה/עמק חפר או מכבי".

קפטן המעפיל שון פייגה אמר לאחר המשחק: "היו הזדמנויות אבל לא לקחנו את כולן. אנחנו חזקים יותר ונהייתה לנו זהות יותר ברורה, ויציבות במכת הפתיחה, מה שהיה עקב האכילס שלנו. מצאנו איזון בתחום הזה, ובגלל זה אנחנו צמודים יותר עם הגדולות. ברור שגם לזה שהשחקנים מתעלים לקראת סוף העונה יש משקל". לגבי המשך העונה של המעפיל/מנשה/עמק חפר אמר פייגה: "הציפיות היו להיכנס לפלייאוף, והן לא השתנו. השגנו את המטרה הזו, וצריך להמשיך לעבוד חזק מפה. מעכשיו אנחנו רוצים לבוא ולנצח, ונסתכל על כך משחק בפני עצמו".

מכבי מוסינזון הוד השרון – הפועל מטה אשר עכו 3:0 (25:16, 25:19, 25:17)
בעקבות ההפסד איבדה המארחת את הסיכויים להעפיל לחצי גמר הפלייאוף, ואילו האורחת זכתה להגדיל את הפער מהפועל כפר סבא שבמקום השני בטבלה, ולהבטיח כי תסיים את העונה הרגילה במקום הראשון. לפני שנתיים הייתה זו הוד השרון שהדיחה בחצי גמר הפלייאוף את מטה אשר עכו, והערב היו אלו האדומים ששלחו את הוד"ש להיאבק מול עיילבון, אשקלון וק.ק בבית התחתון. סטס נביאדומסקי וקווין פויר הובילו את מטה אשר עכו עם 13 כ"א, אנדלקו צ'וק הוסיף 11. למוסינזון הוד השרון: לאונרדו דוס סנטוס 10, מתיאוס קוסטה 9.

מכבי תל אביב – ק.ק תל אביב 0:3 (13:25, 14:25, 15:25)
הצהובים סוגרים את רשימת ארבע הגדולות של הכדורעף הישראלי השנה, בזכות ניצחון ביתי על היריבה העירונית, שנמצאת במקום האחרון. טמיר הרשקו ודייויד סילברנגל סיימו את המשחק עם 11 כ"א עבור הצהובים, שחילקו יפה את הנקודות בין השחקנים. אריק הילמן תרם 8 נקודות, 7 לסטס ליאשצ'נסקאס. לק.ק ת"א: 8 נקודות לעמית מסורי ולרם מור.

מ.ס עיילבון – אליצור נתן אשקלון 1:3 (18:25, 18:25, 25:23, 19:25)
עיילבון רחוקה שתי נקודות מהוד השרון שבמקום החמישי, אולם במשחקיה הבאים תפגוש את מכבי תל אביב, מטה אשר עכו והפועל כפ"ס – חימום ראוי לקראת משחקי הפלייאוף התחתון. "אשקלון הצליחה לגרור אותנו לרמה שלה. סימנו וי על המשחק הזה, ואנחנו מסתכלים הלאה, לקראת חצי גמר הפלייאוף", אמר בסיום מאמן עיילבון סמעאן סמעאן. למצטיינים במשחק נבחרו חורחה בראחס (עיילבון) ורפאל גונצ'ריוק (אשקלון).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי